تعمیر گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس در بوشهر به صورت تخصصی

هموطنان عزیز ما در استان بوشهر می توانند تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو خود را به مجموعه تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک سروستانی در شهر شیراز بسپارند.

مراحل دریافت و تعمیر گیربکس در بوشهر:

1) دریافت گیربکس اتوماتیک خودرو شما توسط تعمیرگاه گیربکس سروستانی (ارسال گیربکس اتوماتیک از طریق باربری، تیپاکس و…)

2) تعمیر گیربکس با بالاترین کیفیت توسط افراد متخصص و با تجربه

3) ارسال آن برای مشتریان عزیز در استان بوشهر

عیب یابی و تعمیر گیربکس در بوشهر توسط تعمیرگاه گیربکس سروستانی، با بالاترین کیفیت انجام می‌شود. هموطنان ما در استان بوشهر فقط کافیست گیربکس اتوماتیک خودرو خود را برای ما ارسال کنند؛ تعمیرگاه گیربکس سروستانی با ارائه با کیفیت ترین خدمات مرتبط با گیربکس اتوماتیک، مشکل گیربکس را رفع می‌کنند و پس از تعمیر، گیربکس را برای شما ارسال می کنند.

در ادامه به معرفی تعمیرگاه گیربکس سروستانی می پردازیم تا شما با این مجموعۀ حرفه‌ای و خدمات آن بیش‌تر آَشنا شوید. با ما همراه ما باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

دارای خودرو اتوماتیک هستید و در بوشهر زندگی می کنید؟

بوشهر؛ تعمیر گیربکس در بوشهر - تعمیرگاه گیربکس در بوشهر

اگر شما هم در بوشهر زندگی می‌کنید و به دنبال تعمیرگاه گیربکس در بوشهر برای تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو تان هستید؛ مطلع باشید تعمیرگاه گیربکس سروستانی (شیراز گیربکس) که در شهر شیراز فعال است، آماده دریافت و تعمیر گیربکس از بوشهر به صورت تخصصی می باشد. این تعمیرگاه با ارائه به‌روزترین و مدرن‌ترین خدمات، به بهترین نحو به تعمیر گیربکس در بوشهر می‌پردازد. 

ما در این مجموعه با کمک بهترین مهندسان و تعمیرکاران، تعمیر انواع گیربکس‌های اتوماتیک را انجام می دهیم.

همان طور که می‌دانید با کارکرد زیاد خودرو ممکن است قطعات آن آسیب ببینند و فرسوده شوند. در این حالت شما باید خودروی خود را به نزد افرادی با تجربه بسپارید تا با تعمیر اساسی آن، به خودروی شما جان تازه‌ای بدهند. خوشبختانه باید این خبر خوب را به شما بدهیم که همکاران با تجربۀ ما، با ارائه کامل‌ترین خدمات آمادۀ کمک به شما در جهت تعمیر گیربکس خواهند بود.

 شما که اهل استان بوشهر هستید، می‌توانند برای تعمیر گیربکس خودرویتان، تنها گیربکس را به تعمیرگاه ما ارسال کنید. همکاران ما صفر تا صد تعمیر گیربکس را به صورت تخصصی انجام می‌دهند.

خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک سروستانی

  • ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک
  • رفع ایراد چراغ S/*
  • سرویس ساعتی
  • سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک
  • رفع تقه های دنده عقب
  • سرویس شیر برقی
  • سرویس توربین
  • خودرو بر رایگان جهت تعمیر گیربکس
  • سرویس گیربکس اتوماتیک
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک
  • رفع تقه های شروع به حرکت

آشنایی با تعمیرگاه گیربکس سروستانی (شیراز گیربکس)

تعمیرگاه شیراز گیربکس

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سروستانی (فرزاد سابق)، دارای بیش از 45 سال سابقه در امر تعمیرات خودرو است. در طول این سال ها سعی ما بر این بوده که خدماتی با کیفیت و رضایتمند را به هموطنان عزیزمان ارائه دهیم.

این کارگاه تخصصی فعالیت خود را در سال 1354 در خیابان چهار راه حافظیه شهر شیراز آغاز نمود و پس از ده سال کارگاه خود را به خیابان ساحلی شرقی انتقال داد. در همان سال‌ها اولین امداد خودرو شبانه روزی را در شیراز تاسیس کرد که همچنان مشغول به کار است. در حال حاضر با توجه به درخواست برخی هموطنان جهت ارسال گیربکس برای تعمیر، این خدمت در تعمیرگاه گیربکس سروستانی فراهم شده. تعمیر گیربکس در بوشهر این بار با ارسال گیربکس به شهر شیراز و تحویل آن پس از تعمیر.

همراهی و اعتماد شما به مجموعه شیراز گیربکس

تعمیرگاه سروستانی در سال 1380 عاملیت مجاز تخصصی تعمیرات خودرو گروه خودروسازی سایپا را دریافت؛ و پس از 10 سال کار با کیفیت و با صداقت، جهت ارتقاء کار و رفاه حال همشهریان عزیز، از سال 1390 فعالیت خود را به صورت تخصصی در امر تعمیرات گیربکس‌های اتوماتیک انواع خودرو آغاز نمود.

لوازم و قطعات گیربکس اتوماتیک | بسته بندی استاندارد و ارسال در کم ترین زمان به بوشهر و شهرستان های اطراف

لوارم گیربکس اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در بوشهر
تعمیر گیربکس در بوشهر و یافتن قطعات و لوازم با کیفیت با توجه به تعداد پایین تعمیرگاه تعمیر تخصصی گیربکس در شهر و همچنین شهرستان های اطراف بوشهر، کمی مشکل است.

تعمیرگاه شیراز گیربکس در راستای اعتمادسازی و رضایتمندی مشتریان عزیز، از بهترین قطعات و محصولات گیربکس اتوماتیک استفاده می‌کند. اگر شما هم به دنبال با کیفیت‌ترین قطعات با مناسب‌ترین قیمت هستید؛ به جهت چند دهه تجربه در این زمینه، فروشگاه لوازم گیربکس سروستانی (شیراز گیربکس) بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. چرا که مجهز به کامل‌ترین و اصلی‌ترین لوازم گیربکس خودروهای جیلی، ام وی ام و لیفان است.

عزیزانی که به دنبال تعمیر گیربکس در بوشهر هستند، و صاحبان تعمیرگاه گیربکس در بوشهر همکاران ما آمادۀ پاسخگویی کامل به سوال‌هایتان هستند. محصولات در کوتاه ترین زمان و با بسته بندی استاندارد ارسال خواهد شد.

چند نمونه از پر فروش‌ترین خودروها در بوشهر

در این بخش در مورد چند خودروی اتوماتیک که فروش خوبی را در بوشهر داشتند، صحبت می‌کنیم. خودرو هایی با گیربکس اتوماتیک که تعمیر گیربکس در بوشهر برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است.

امروزه همۀ ما با خودروهای چینی آشنا هستیم. شاید در گذشته از اجناس چینی به خصوص خودروهایش دوری می‌کردیم و توجه زیادی به آن‌ها نداشتیم. اما امروزه چینی‌ها با پشتکار و فروش خوب محصولات خود، به یکی از کشورهای قدرتمند جهان تبدیل شدند. به طوری که نادیده گرفتن پیشرفت‌شان کاری نشدنی است.

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد برای تعمیر گیربکس در بوشهر از آن ناراضی هستند، پیدا نشدن یا بی کیفیت بودن قطعات گیربکس است. اما نگران نباشید، تعمیرگاه سروستانی به این دغدغۀ شما هم فکر کرده و همان طور که در قسمت محصولات گیربکس اتوماتیک هم توضیح دادیم؛ برای تعمیر خودروی شما با هر نوع از گیربکس اتوماتیک، از بهترین محصولات و با کیفیت ترین قطعات استفاده می‌کنیم.

در ادامه چند خودروی اتوماتیک با گیربکس‌های متفاوت را بررسی می‌کنیم و دربارۀ هر مورد به صورت مختصر صحبت می‌کنیم. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین راه‌ها برای تعمیر گیربکس در بوشهر، آشنایی با انواع گیربکس اتوماتیک و دانستن نحوه عملکرد قطعات گیربکس است.

1) جک S5 اتوماتیک

جک S5 اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در بوشهر

تقریبا در چند سال اخیر تمامی افراد و بازارهای خودرو به سمت خودروهای شاسی بلند جذب شدند. جک S5 اتوماتیک نیز نمونه‌ای از این خودروهای پرطرفدار است. یکی از اقدامات بسیار خوب شرکت‌های چینی که باعث شده این خودرو با رقیبان خود متفاوت باشد؛ استفاده از گیربکس DCT است.

همان طور که می‌دانید گیربکس‌های اتوماتیک انواع مختلفی دارند و در حقیقت به علت همین تنوع، محبوبیت خودشان را دو چندان کردند. در این بین گیربکس اتوماتیک DCT، به گیربکس نیمه اتوماتیک معروف است. برای تعمیر گیربکس در بوشهر باید در مورد عملکرد این گیربکس بدانید. در ادامه به صورت مختصر این مورد را توضیح می‌دهیم.

خودروهایی که مجهز به گیربکس DCT هستند، برای تعویض دنده از کلاچ‌های متفاوت استفاده می‌کنند؛ به همین علت جریان نیرو از موتور به گیربکس قطع نمی‌شود. در حقیقت در این نوع از گیربکس‌های اتوماتیک، دو کلاچی که در سیستم قرار دارند، توسط ابزار هیدرولیکی و الکترونیکی، بدون دخالت راننده کار می‌کنند.

جدا از گیربکس عالی، شرکت چینی با ارائۀ موتور توربوشارژ بار دیگر طرفداران و رقیبان خودش را سوپرایز کرد. داشتن یک خودرو با قدرت پیشرانۀ بالا در کنار سرعت و شتاب خوب، یکی از اصلی‌ترین دغدغۀافرادی است که عاشق خودروهای لوکس هستند. برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانید مطلب “جک S5 اتوماتیک” را مطالعه کنید.

اگر شما هم برای تعمیر گیربکس در بوشهر به دنبال تعمیرگاه مطمئن هستید؛ ما به شما تعمیرگاه سروستانی را پیشنهاد می‌کنیم. این تعمیرگاه با بیش از 45 سال سابقه و کسب تخصص و مهارت کافی، به راحتی مشکلات گیربکس را تشخیص داده و با بهترین امکانات آن را برای شما رفع می‌کنند.

2) جک J5 اتوماتیک

جک J5 اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در بوشهر

دومین خودروی معروف از خانوادۀ جک، جک J5 اتوماتیک است. این خودروی چینی به علت طراحی زیبا، ایمنی مناسب، امکانات رفاهی و موتور خوب توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است؛ از این رو یکی از موفق‌ترین خودروهای چینی در بازار ایران شناخته می‌شود.

نسخۀ اتوماتیک جک J5، با موتور قوی‌تر حدود 1.8 لیتر و گیربکس اتوماتیک (AT) وارد بازار شد. همۀ خودروها نیاز دارند تا قدرت و سرعت تولید شده توسط موتور را در شرایط‌ متفاوت تنظیم کنند. خوشبختانه گیربکس این خودروی اتوماتیک، تضمین می‌کند که موتور خودروی شما با سرعت بهینه در موقعیت‌های مختلف بچرخد؛ و به طور همزمان قدرت لازم را برای حرکت و توقف به چرخ‌های خودرو می‌دهد.

از آن جایی که گیربکس‌های اتوماتیک انواع مختلفی دارند، بنابراین طبیعی است که برخی از قطعات آن‌ها نیز با یکدیگر فرق کند. برای تعمیر گیربکس در بوشهر حتما باید در مورد نحوۀ عملکرد این گیربکس‌ها اطلاعات کامل را داشته باشد؛ تا بتوانید برای مشتریان خود بهترین خدمات را ارائه دهید.

3) جیلی امگرند 7

جیلی امگرند 7؛ تعمیر گیربکس در بوشهر

یکی دیگر از خودروهای ساخت چین که در مدت کمی پس از ورودش توانست فروش خوبی را کسب کند، جیلی امگرند 7 است. عملکرد روان گیربکس اتوماتیک، طراحی داخلی و همچنین سیستم تعلیق نرم در این خودرو باعث شده تا طرفدارانش همه از آن راضی باشند.

جیلی امگرند 7 مجهز به گیربکس CVT و موتور 1.8 لیتری بوده؛ در حقیقت نام دیگر گیربکس این خودرو، سیستم انتقال قدرت متغیر است. برای آشنایی بیش‌تر و کسب اطلاعات برای تعمیر گیربکس در بوشهر فقط کافی است به توضیحی که در ادامه می‌دهیم دقت کنید.

در شرایط عادی، هنگامی که راننده اقدام به تعویض دنده می‌کند، چرخ دنده‌های زیادی درگیر می‌شوند؛ در نهایت گشتاور خودرو بر اساس همین ضریب دنده‌ها از موتور به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

در گیربکس‌های اتوماتیک نسبت دنده‌ها با کمک درگیر شدن چرخ دنده‌های خورشیدی و سیاره‌ای ایجاد می‌شود. اما در گیربکس‌های CVT خبری از این چرخ دنده‌ها نیست. در واقع عملکرد گیربکس خودروی جیلی بر اساس مخروط‌هاست و با دور و نزدیک شدن این مخروط‌ها، بی نهایت شعاع پولی به وجود می‌آید. در نتیجه ضریب دنده‌های متنوعی تولید می‌شود.

از آن جایی که گیربکس‌های اتوماتیک بسیار پیچیده هستند، در صورت توجه نکردن به آن‌ها مشکلات جدی در انتظار شما و خودرویتان خواهد بود. بنابراین برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی حتما خودرو را برای انجام سرویس‌های دوره‌ای به مطمئن‌ترین تعمیرگاه گیربکس در بوشهر بسپارید. در غیر این صورت گیربکس خودرویتان را برای ما ارسال کنید تا آن را بررسی کنیم و با استفاده از قطعات با کیفیت آن را تعمیر کنیم.

4) لیفان X60

لیفان X60؛ تعمیر گیربکس در بوشهر

یکی از قدیمی‌ترین کراس اوورهای چینی در بازار ایران، لیفان X60 است. که به دلیل قیمت مناسب اقتصادی و طراحی زیبا به محبوبیت زیادی رسید. اکثر خودروهای چینی مجهز به گیربکس CVT هستند.

این گیربکس ساختار پیچیده‌ای ندارد، بنابراین برای تعمیر گیربکس در بوشهر کار کردن با آن آسان‌تر است. همۀ افراد گیربکس لیفان x60 را به داشتن بی‌نهایت ضریب دنده می‌شناسند. همان‌طور که می‌دانید در گیربکس‌های اتوماتیک تولید ضریب دنده بر عهدۀ چرخ دنده‌های سیاره‌ای و خورشیدی بود.

اما در قسمت قبل هم اشاره کردیم که این اجزای اصلی گیربکس CVT هستند که نسبت دنده‌های متنوع را ایجاد می‌کنند. اجزای اصلی این گیربکس عبارتند از: پولی ورودی (محرک)، پولی خروجی (متحرک) و تسمه مخصوص.

این پولی‌ها از مخروط‌ها تشکیل شده‌اند و تولید ضریب دنده‌های متنوع بر عهدۀ همین مخروط‌هاست. در واقع برای داشتن ضریب دنده‌های متنوع، به شعاع پولی ورودی و خروجی نیاز داریم. خوشبختانه با حرکت مستقل این دو مخروط، بی‌نهایت شعاع پولی ایجاد می‌شود.

ساختار گیربکس‌های اتوماتیک باعث شده تا آسیب پذیرتر باشند. به همین علت کوچک‌ترین مشکلی می‌تواند خطرناک باشد. بنابراین اگر احساس کردید خودروی شما عملکرد خوبی ندارد بهتر است هر چه سریع‌تر برای تعمیر گیربکس در بوشهر اقدام  کنید و مشکلاتتان را با آن‌ها در میان بگذارید.

• مطلب مرتبط: لیفان X60

5) تیگو 7

تیگو 7؛ تعمیر گیربکس در بوشهر

تیگو 7 یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین محصولات شرکت چری است. این خودرو مجهز به یکی از بهترین گیربکس‌های شناخته شدۀ دنیا است. گیربکس تیگو 7 اتوماتیک، از نوع DCT بوده که باعث شده به عنوان یکی از به‌روزترین کراس اوورهای چینی در ایران شناخته شود.

از آن جایی که گیربکس تیکو 7 اتوماتیک، از دو کلاچ مختلف زوج و فرد برای تعویض دنده استفاده می‌کند، به آن دو کلاچه هم می‌گویند. البته می‌توان به علت داشتن دو کلاچ این گیربکس را ترکیبی از گیربکس دستی و اتوماتیک دانست.

در حقیقت هدف استفاده از گیربکس DCT در خودروها این است که فاصلۀ زمانی را در هنگام تعویض دنده به حداقل برساند. هر چه زمان تعویض دنده در هنگام حرکت کم‌تر باشد، شتابی که خودرو می‌گیرد بیش‌تر می‌شود.

در گیربکس این خودرو، صفحات هیدرولیکی کلاچ به صورت پشت سر هم فعال می‌شوند و جریان نیرو در تیگو 7 متوقف نمی‌شود. بنابراین تعویض دنده در حداقل زمان به راحتی انجام می‌شود.

ممکن است در هنگام تعمیر گیربکس در بوشهر به علت کمیاب بودن قطعات و محصولات چینی کمی اذیت شوید. اما تعمیرگاه شیراز گیربکس تمامی قطعات برای گیربکس‌های اتوماتیک را به راحتی در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. البته در صورت نیاز برای تعمیر گیربکس از با کیفیت‌ترین قطعات برای شما استفاده می‌کند. فقط کافی است گیربکس خودروی خود را برای ما بفرستید تا به صورت کامل آن را بررسی کرده و مشکل شما را رفع کنیم.

مطالب مرتبط:  تیگو 7

6) ام وی ام X22 اتوماتیک

ام وی ام X22 اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در بوشهر

در این قسمت می‌خواهیم در مورد یکی از خودروهای معروف از برند MVM، که بیش‌ترین تقاضا را برای تعمیر گیربکس در بوشهر دارد به صورت مختصر صحبت کنیم.

اول از همه بیایید کمی بیش‌تر با این خودرو آشنا شویم. نام دیگر ام وی ام X22، چری تیگو 3x است که همان طور که از نامش پیداست توسط شرکت چری ساخته و به فروش رسید. اگر نظر ما را بخواهید باید بگوییم دیگر نمی‌توان از خودروهای شرکت‌های چینی گذشت و آن‌ها را نادیده گرفت. زیرا آن‌ها همواره طرفداران خود را در الویت قرار می‌دهند و با درک سلیقۀ مشتریان توانسته‌اند خودروهایی را تولید کنند که فروش بسیار مناسبی داشته باشند؛ از طرف دیگر با عرضۀ این محصولات به محبوبیت زیادی هم رسیده‌اند.

ام وی ام x22 مجهز به گیربکس اتوماتیک از نوع AT است؛ این گیربکس به گیربکس سیاره‌ای هم معروف است زیرا از طریق چرخ دنده‌های سیاره‌ای، قدرت و نیرو را انتقال می‌دهد.

خالی از لطف نیست که برای تعمیر گیربکس در بوشهر به نکته‌ای که در ادامه توضیح می‌دهیم، توجه کنید. در خودروهای اتومات مبدل گشتاور عملکردی شبیه کلاچ داشته و هیدرولیکی است، همچنین سیستم کنترلی هم دارد. بنابراین عملکرد درست گیربکس وابسته به مبدل گشتاور است. پس باید نگهداری از گیربکس را جدی بگیرید.

نحوۀ عملکرد گیربکس ام وی ام x22 اتوماتیک به این صورت است که برای افزایش سرعت یا قدرت، در ابتدا نیرو را از موتور می‌گیرد و آن را به به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

• ام وی ام x22 اتوماتیک

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

آشنایی اجمالی با گیربکس اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در بوشهر

آشنایی با مهم‌ترین قطعه خودرو و عملکرد آن، اولین راه برای شناخت مشکل‌ است. عملکرد گیربکس اتوماتیک و دستی تا حدودی شبیه به یکدیگر است اما همان طور که می‌دانید، در خودروهای اتومات کلاچی وجود ندارد. به همین علت است که می‌گویند گیربکس‌های اتوماتیک عملکردی بسیار پیچیده دارند.

نیاز است در صورت وجود مشکل در این مکانیزم پیچیده، یک تعمیرکار متخصص گیربکس اتوماتیک، آن را بررسی و اقدام به رفع آن کند. همان طور که گفتیم؛ تعمیرگاه گیربکس در بوشهر می تواند با ارسال گیربکس به تعمیرگاه تخصصی سروستانی (شیراز گیربکس) باعث رفع مشکل آن شده و مجدد آن را تحویل گیرد.

در ادامه بیشتر با گیربکس اتوماتیک آشنا می شویم…

هر خودرویی برای حرکت نیاز به یک عامل تولید کننده و یک سیسیتم انتقال برای نیرو دارد؛ که تولید نیرو بر عهده موتور و انتقال نیرو هم بر عهده گیربکس اتوماتیک است.

بنابراین برای تعمیر گیربکس در بوشهر شما باید با عملکرد این گیربکس‌ها بیش‌تر آشنا شوید. برای اطلاعات بیش‌تر در مورد انواع گیربکس‌ها، پیشنهاد می‌کنیم مطلب گیربکس اتوماتیک را مطالعه کنید.

گیربکس‌های اتوماتیک انواع متفاوتی دارند که تعمیر هر کدام قلق مخصوص به خود را دارد. البته تعمیر این قطعات مهم کار هر کسی نیست و نیازمند به تخصص خاصی است. همکاران ما در تیم گیربکس سروستانی با ارائه بهترین خدمات، تعمیرات مورد نظر را برای شما انجام می‌د‌هند؛ در آخر پس از رفع مشکل گیربکس را برای شما ارسال می‌کنند. تعمیر درست و مناسب گیربکس علاوه بر افزایش عمر قطعات خودرو، باعث می‌شود تا شما رانندگی ایمن و لذت بخشی را تجربه کنید.

در صورتیکه در مورد گیربکس‌های اتوماتیک و نحوۀ انتقال گیربکس خودرویتان به تعمیرگاه شیراز گیربکس سوال دارید؛ می‌توانید با با همکاران ما در مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید و اطلاعات را به صورت کامل دریافت نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

جدی‌ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک

مشکلات گیربکس اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در بوشهر

برای اطمینان از عملکرد طولانی و مناسب گیربکس اتوماتیک، باید به علائم و مشکلات آن توجه کنید. بسیاری از افراد به این موضوع توجهی ندارند و آن را پشت گوش می‌اندازند؛ غافل از اینکه با عدم توجه خودرو و قطعات آن هزینه‌های زیادی بر دوش شما خواهد گذاشت.

از آن جایی که گیربکس خودرو بسیار پیچیده است و از یک سیستم مکانیکی و رایانه‌ای استفاده می‌کند. بنابراین لازم است که با دیدن حتی یک مشکل، سریع‌تر آن را رفع کنید. در این قسمت دربارۀ این مشکلات به صورت کامل صحبت می‌کنیم و سپس نحوۀ تعمیر گیربکس در بوشهر را برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم.

1) بوی سوختگی

بوی سوختگی؛ تعمیر گیربکس در بوشهر

در حالت عادی نباید در خودرو بوی سوختگی احساس کنید. یکی از مهم‌ترین دلیلی که باعث می‌شود بوی سوختگی را حس کنید، گرم شدن بیش از حد گیربکس است. از طرف دیگر اگر روغن گیربکس آلوده باشد نیز این مشکل ایجاد می‌شود. در حقیقت اصطکاک زیاد باعث کاهش کیفیت روغن شده و دیگر توانایی روان کنندگی را ندارد و همین امر دمای گیربکس را بالا می‌برد.

نحوۀ تعمیر

اگر شما هم این مشکل را دارید و برای تعمیر گیربکس در بوشهر به دنبال راه حل هستید؛ باید بگوییم تعمیرگاه شیراز گیربکس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. اگر شما هم بارها خودرویتان را تعمیر کرده‌اید و مشکل‌تان حل نشده، نگران نباشید. تعمیرگاه سروستانی با استفاده از با کیفیت‌ترین تجهیزات و تیم متخصص، مشکل شما را حل خواهند کرد؛ فقط کافی است برای تعمیر، با همکاران ما در ارتباط باشید و پس از دریافت اطلاعات، گیربکس خود را برای مجموعۀ ما ارسال کنید.

برای حل این مشکل هم ابتدا سطح روغن را بررسی می‌کنیم. در صورت کم یا آلوده بودن آن را تعویض می‌کنیم. اما اگر دمای گیربکس به صورت مداوم بالا باشد ممکن است سایر قطعات هم آسیب ببینند. در این حالت همکاران ما همۀ قطعات را بررسی کرده و اگر نیاز بود آن‌ها را تعویض می‌کنند.

2) لرزش جعبه دنده

لرزش جعبه دنده؛ تعمیر گیربکس در بوشهر

داشتن عملکرد روان گیربکس‌های اتوماتیک در هنگام تعویض دنده بسیار مهم است. اما گاهی ممکن است در اثر معیوب بودن توربین، بلبرینگ یا حتی قطعات موتور توانایی خود را از دست بدهند. در این حالت شما با در هنگام تعویض دنده بسیار اذیت می‌شوید. متاسفانه بسیاری از افراد تصور می‌کنند که این مشکل به خودیِ خود قابل حل است. اما این عقیده کاملا اشتباه بوده و در صورت توجه نکردن به آن گیربکس شما آسیب زیادی می‌بیند.

نحوۀ تعمیر

برای رفع لرزش در تعمیرگاه گیربکس در بوشهر ابتدا باید سطح روغن بررسی شود. گاهی اوقات به علت نشت روغن و کاهش آن، قطعات گیربکس به خوبی عمل نمی‌کنند. تشخیص این که کدام قطعه فرسوده و یا خراب شده، تنها به دست فردی دوره دیده و متخصص امکان پذیر است. در نهایت با تعویض و استفاده از با کیفیت‌ترین قطعات برای گیربکس، دیگر لرزش را در خودرو تجربه نخواهید کرد.

3) شنیدن صداهای عجیب در خودرو

مشکلات گیربکس اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در یوشهر

ممکن است شما به صورت ناگهانی صداهای عجیبی مانند ناله یا کوبش را در خودروی خود احساس کنید. در ابتدا شاید این مشکل برای شما بسیار جزئی باشد، اما رفته رفته مشکلات بزرگ‌تری را برای خودروی شما به وجود خواهد آورد. گاهی اوقات این صداها ناشی از اصطکاک زیاد است که باعث می‌شود بخش‌های زیادی از قطعات داخلی گیربکس آسیب ببیند. فرسوده شدن قطعات و نشتی روغن می‌توانند باعث ایجاد این صداها در خودرو شوند.

نحوۀ تعمیر

شاید با خودتان فکر کنید، تنها با تعویض روغن در تعمیرگاه گیربکس مشکلتان حل می‌شود؛ اما متاسفانه در این مورد تعویض مایع خودرو راهکار خوبی نخواهد بود. صداهایی که شما می‌شنوید ممکن است به علت معیوب بودن قطعات موتور و گیربکس باشند. بنابراین بسیار مهم است که برای تعمیر گیربکس در بوشهر بی گدار به آب نزنید و عیب اصلی را پیدا کرده و آن را رفع کنید.

4) روشن بودن چراغ هشدار خودرو

روشن بودن چراغ هشدار؛ تعمیر گیربکس در بوشهر

اولین نشانه‌هایی که به شما اخطار می‌دهد هر چه سریع‌تر به تعمیرگاه گیربکس در بوشهر مراجعه کرده و خودرویتان را تعمیر کنید؛ همین روشن شدن چراغ هشدار خودرو است. این چراغ تنها مشکل گیربکس را هشدار نمی‌دهد. بلکه ممکن است سایر قسمت‌های خودرو نیز دچار نقص شده باشند.

از بهترین امکانات خودروهای اتوماتیک می‌توان به داشتن سنسورها و کامپیوتر هوشمند اشاره کرد. در حقیقت این سنسورها نقص و مشکلات موجود در سیستم را شناسایی می‌کنند و در نهایت آن‌ها را به کامپیوتر گیربکس ارسال می‌کنند؛ به این ترتیب چراغ هشدار روشن می‌شود تا به شما اطلاع دهد که مشکلی در خودرویتان وجود دارد.

نحوۀ تعمیر

اگر در این فکر هستید که تعمیر گیربکس در بوشهر را خودتان انجام داده و این مشکل را رفع کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم دست نگه دارید. زیرا برای رفع این خطاها، حتما باید قسمت‌های مختلفی از خودروی شما بررسی شود. از آن جایی که این کار راحت نیست و نیازمند به تجربه و مهارت است، شاید بهتر باشد که آن را به افراد کاربلد بسپارید.

همکاران ما در مجموعۀ تعمیرگاه شیراز گیربکس به صورت دقیق تمام قسمت‌های خودرو را بررسی کرده و سپس با به‌روزترین ابزارها اقدام به تعمیر گیربکس می‌کنند.

چند توصیه برای مراقبت بیش‌تر از گیربکس

پیشگیری از تعمیر گیربکس در بوشهر

یکی از مهم‌ترین کارهایی که به شما در پیشگیری از تعمیر گیربکس در بوشهر کمک می‌کند؛ جدی گرفتن سرویس‌های دوره‌ای است. با انجام این کار تمام قطعات خودرو بررسی شده و در صورت نیاز تعویض می‌شوند. در ابتدای کار حتما دفترچۀ راهنمای خودرو را مطالعه کنید تا با روغن مناسب خودریتان آشنا شوید.

اگر می‌خواهید از سرویس دوره‌ای خودروی خود مطمئن شوید؛ پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان ما در تعمیرگاه شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

یکی دیگر از راه‌هایی که باید آن را جدی بگیرید، تعویض به موقع روغن است. در حقیقت اگر روغن شما آلوده و بی کیفیت باشد، رنگ تیره‌ای به خود می‌گیرد. در این صورت باید هر چه سریع‌تر آن را تعویض کنید.

مطلب مرتبط: سرویس گیربکس اتوماتیک

کلام آخر

از آن جایی که صنعت خودروسازی روز به روز در حال پیشرفت است؛ پس مشکلات و نقص‌های جدید در خودرو امری دور از ذهن نیست و نباید از آن تعجب کنید. بنابراین داشتن مهارت و اطلاعات در مورد تکنولوژی‌های جدید برای تعمیر خودرو بسیار لازم است. در این امر همکاران ما در کنار شما خواهند بود تا کاملا مشکلات و سوالات شما را برطرف نمایند. بنابراین در تعمیر خودرویتان تعلل نکنید و ریسک خطرات را بالا نبرید.

اگر تعمیر گیربکس در بوشهر نگرانی و دغدغه شماست، و نمی‌دانید خودرویتان را به دست چه شخصی بسپارید؛ ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که مشکلات خودرو را به صورت دقیق شناسایی کرده، و تعمیرات را به بهترین نحو انجام دهیم تا شما رانندگی ایمن را تجربه کنید.

نوبت تعمیر گیربکس اتوماتیک در شیراز

⚠️ کاربران گرامی توجه نمایید؛ در مجموعه شیراز گیربکس خدمات مرتبط با "تبدیل گیربکس دنده ای به گیربکس اتوماتیک" ارائه نمی شود. به استثنا این مورد، همکاران ما آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک به شما عزیزان هستند. .

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

چه روزهایی برای مراجعه شما به تعمیرگاه مناسب تر است؟*

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *