تعمیر گیربکس اتوماتیک, تعمیرگاه گیربکس سروستانی

تعمیر گیربکس در یاسوج به صورت تخصصی

آیا شما هم از عملکرد خودرویتان راضی نیستید و هر چه خودرویتان را تعمیر کرده‌اید، نتیجه‌ای نگرفتید؟ نگران نباشید. ما اینجا هستیم تا شما را با یکی از مطمئن‌ترین تعمیرگاه‌ها‌ در شیراز آشنا کنیم. تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سروستانی با ارائۀ به‌روزترین خدمات، آماده دریافت و تعمیر گیربکس خودروی شماست. برای این کار تنها لازم است گیربکس خودروی خود را برای مجموعۀ ما ارسال کنید.

???? مراحل دریافت و تعمیر گیربکس در یاسوج

1) دریافت گیربکس اتوماتیک خودرو شما توسط تعمیرگاه گیربکس سروستانی (ارسال گیربکس اتوماتیک از طریق باربری، تیپاکس و…)

2) تعمیر گیربکس با بالاترین کیفیت توسط افراد متخصص و با تجربه

3) ارسال آن برای مشتریان عزیز در یاسوج

همواره تمام تلاش تیم شیراز گیربکس بر این بوده که با بهره‌گیری از نیروی متخصص و همچنین تجهیزات با کیفیت؛ به صورت اصولی و کامل به تعمیر خودروها بپردازد.

اگر قصد دارید خودرویتان را برای تعمیر به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سروستانی بسپارید، اما به علت نداشتن وقت یا مشغله‌های روزمره نمی‌توانید؛ فقط کافیست گیربکس خودرویتان را به ما بسپارید تا همکاران متخصص ما در تعمیرگاه شیراز گیربکس به صورت کامل آن را بررسی کنند. در ادامه با این تعمیرگاه بیش‌تر آشنا می‌شویم و در مورد خدمات باکیفیت آن به صورت کامل صحبت می‌کنیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

دارای خودروهای اتوماتیک هستید و در یاسوج زندگی می‌کنید؟

تعمیر گیربکس در یاسوج _ تعمیرگاه گیربکس در یاسوج

اگر شما هم گیربکس اتوماتیک دارید و در شهر زیبای یاسوج زندگی می‌کنید؛ این مطلب برای شماست پس تا پایان آن با ما همراه باشید.

درست است که با آمدن این تکنولوژی‌ها در صنعت خودرو بسیاری از افراد به سمت خودروهای اتومات جذب شدند؛ اما این فقط اول ماجرا بود و بسیاری از آن‌ها اطلاعات کافی در مورد گیربکس‌ها نداشتند، به همین علت به خودرویشان آسیب‌های زیادی وارد می‌شد. همۀ ما این ضرب المثل قدیمی را شنیده‌ایم که “جلوی ضرر را از هر کجا بگیری منفعت است”. پس لازم است اقداماتی برای پیشگیری از تعمیر گیربکس در یاسوج انجام دهید، تا مطمئن شوید خودرویتان به خوبی کار می‌کند.

برای این منظور تعمیرگاه سروستانی برای انجام سرویس‌های دوره‌ای و پیدا کردن نقص و مشکل در گیربکس خودرو، از مدرن‌ترین تجهیزات استفاده می‌کند. هموطنان عزیزی که در یاسوج زندگی می‌کنید برای پیدا کردن اطمینان خاطر از سالم بودن گیربکس خودرویشان؛ تنها کافیست از طریق سه مورد ذکر شده گیربکس خودروی خود را برای ما ارسال کنید.

همکاران ما پس از تعمیر و رفع مشکل، گیربکس را برای شما ارسال می‌کنند و در نهایت خودروی شما عملکردی بهتر از قبل خواهد داشت.

خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک سروستانی

خدمات تعمیر گیربکس سروستانی؛ تعمیر گیربکس در یاسوج

  • سرویس ساعتی
  • ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک
  • خودرو بر رایگان جهت تعمیر گیربکس
  • رفع تقه های دنده عقب
  • سرویس گیربکس اتوماتیک
  • رفع ایراد چراغ S / *
  • سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک
  • سرویس شیر برقی
  • سرویس توربین
  • تعمیر و سرویس انواع Valve body
  • رفع تقه های شروع به حرکت
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک

آشنایی با تعمیرگاه گیربکس سروستانی (شیراز گیربکس)

تعمیرگاه شیراز گیربکس؛ تعمیر گیربکس در یاسوج

تعمیرگاه شیراز گیربکس از سال 1354 فعالیت خود را آغاز کرد در همان سال‌ها اولین امداد خودرو شبانه روزی را در شیراز تاسیس نمود که هم چنان مشغول به کار است.

ارائه خدمات بکیفیت خودرو در طول 45 سال، یکی از افتخارات تعمیرگاه سروستانی است. در طول این سال‌ها هدف و الویت ما استفاده از با کیفیت‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات بوده؛ تا هموطنان عزیز با رضایت و اعتماد کامل خودرویشان را به ما بسپارند.

تعمیرگاه شیراز گیربکس در سال 1380 عاملیت مجاز تخصصی تعمیرات خودرو را از گروه خودروسازی سایپا دریافت؛ و پس از 10 سال کار با کیفیت و با صداقت برای ارتقاء رفاه و کار حال همشهریان عزیز، از سال 1390 فعالیت خود را به صورت جدی در امر تعمیرات گیربکس‌های اتوماتیک در انواع خودرو آغاز کرد.

از آن جایی که این کارگاه از افراد متخصص و با تجربه استفاده کرده و به صورت تیمی کار می‌کند، تعمیر گیربکس شما را با اصولی‌ترین روش انجام می‌دهد.

اگر هنوز هم برای تعمیر گیربکس در یاسوج یا شیراز مردد هستید و به دنبال مطمئن‌ترین تعمیرگاه می‌گردید؛ می‌توانید با کلیک بر روی دکمه‌های زیر با همکاران ما در تیم شیراز گیربکس در ارتباط باشید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنند.

آشنایی مختصر با گیربکس اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در یاسوج

با توجه به استفاده و فروش زیاد خودروهای اتوماتیک در بازار کشورمان لازم است که با انواع گیربکس‌های اتوماتیک آشنا شویم. اگر در مورد این گیربکس‌ها اطلاعات کافی ندارید، نگران نباشید؛ ما اینجا هستیم تا به بهترین و کامل‌ترین شکل شما را راهنمایی کنیم و این اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

گیربکس‌های اتوماتیک مهم‌ترین قسمت خودروها محسوب می‌شوند که به اصطلاح به آن‌ها قلب خودرو هم گفته می‌شود. این قطعه در خودرو مانند پلی در بین موتور و چرخ‌های محرک خودرو عمل می‌کند. وظیفۀ گیربکس‌های اتوماتیک این است که گشتاور و نیرو را به سرعت‌های مختلف تبدیل می‌کند.

به عبارت ساده‌تر قدرت و سرعت را از بخش اول و ابتدایی به بخش دوم می‌فرستد. در نهایت با استفاده از فعل و انفعالاتی به خودروی شما کمک می‌کند تا به جلو و یا عقب حرکت کند. اگر شما خودروهای اتوماتیک را دیده باشید حتما متوجه شده‌اید که این خودروها کلاچ ندارند و تنها با قرار دادن دنده در حالت drive، همه چیز به صورت خودکار عمل می‌کند.

اولین قدم برای تعمیر گیربکس در یاسوج آشنایی با انواع گیربکس‌های اتوماتیک و نحوه عملکرد آن‌هاست. تعمیر و یا حتی تعویض قطعات گیربکس کار هر کسی نیست و نیاز به مهارت خاصی دارد. همان طور که گفتیم مجموعه شیراز گیربکس با داشتن کادر مجرب و متخصص آماده خدمت رسانی به شماست.

فقط کافیست گیربکس خودروی خود را برای ما بفرستید تا همکاران ما با ارائه بهترین خدمات، تعمیرات لازم را برای خودروی شما انجام د‌هند؛ در آخر پس از رفع مشکل گیربکس را برای شما ارسال می‌کنند. بنابراین رانندگی راحت و لذت بخش پس از تعمیر را با ما تجربه کنید.

تعمیر چه نوع گیربکس‌هایی را می‌توانید به مجموعه شیراز گیربکس بسپارید؟

خدمات تعمیرگاه شیراز گیربکس؛ تعمیر گیربکس در یاسوج

تیم شیراز گیربکس با بیش از 45 سال سابقه در تعمیر انواع گیربکس‌های اتوماتیک؛ ثابت کرد که کسب رضایت و اعتماد بسیاری از هموطنان عزیز، همواره در الویت بوده است. پس در این قسمت این اطمینان را به شما می‌دهیم که تعمیر انواع گیربکس‌های اتوماتیک اعم از Al4, DCT, AT و CVT را با بهترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات برای شما انجام می‌دهیم.

پس بدون دغدغه یکبار برای همیشه تعمیر گیربکس را به صورت اصولی انجام دهید؛ تا علاوه بر عملکرد مناسب خودرویتان، آرامش خاطر هم داشته باشید.

محصولات گیربکس اتوماتیک

محصولات گیربکس؛ تعمیر گیربکس در یاسوج

اگر برای تعمیر گیربکس در یاسوج نگران استفاده کردن از قطعات نامناسب با هزینۀ بالا هستید؛ در این قسمت خبر خوبی برای شما داریم. احتمالا شما هم همیشه این صحبت را شنیده‌اید که قطعات خودروهای چینی به سختی پیدا می‌شوند. به همین علت این خودروها ارزش خرید ندارند.

اما صبر کنید، برای این نگرانی شما هم بهترین راه حل را داریم. بنا بر تقاضای بسیاری از مشتریان و برای کاهش آسیب دیدگی خودرو، ما از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات و محصولات گیربکس اتوماتیک استفاده می‌کنیم. بر همین اساس تعمیرگاه شیراز گیربکس مجهز به کامل‌ترین و اصلی‌ترین لوازم چینیِ خودروهای جیلی، ام وی ام و لیفان است.

از بابت هزینه‌ها و قیمت‌ها هم نگران نباشید چرا که ما از با کیفیت‌ترین قطعات با مناسب‌ترین قیمت استفاده می‌کنیم. اگر در مورد محصولات گیربکس اتوماتیک سوالی دارید همکاران ما آماده پاسخگویی کامل به سوال‌هایتان هستند؛ ما در کنارتان هستیم تا مشکلات خودروی شما را به صورت کامل رفع کنیم. اگر نیاز به راهنمایی‌های بیش‌تر دارید توصیه می‌کنیم با مشاورین ما در ارتباط باشید.

رایج‌ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک

رایج‌ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در یاسوج

با توجه به نقشی که گیربکس‌های اتوماتیک در خودرو دارند، پس طبیعی است بیش‌تر از سایر قطعات در معرض خراب شدن باشد. به همین دلیل است که اهالی یاسوج باید قبل از این که خودروشان نیاز به تعمیر گیربکس در یاسوج داشته باشد؛ به بررسی و سرویس گیربکس اتوماتیک خود اقدام کنید.

 نحوه طراحی و ساختار این قطعه به گونه‌ای است که در صورت آسیب دیدن و خراب شدن یکی از قطعات تشکیل دهنده گیربکس، بقیه اجزا هم به درستی کار نمی‌کنند؛ و در این صورت عملکرد گیربکس مختل خواهد شد. پس توصیه می‌کنیم در همان ابتدای کار اگر مورد مشکوکی را دیدید که نشان می‌داد گیربکس به خوبی کار نمی‌کند؛ حتما هر چه سریع‌تر برای رفع آن به سراغ تعمیر گیربکس در یاسوج بروید.

• ارسال گیربکس برای تعمیر به شیراز: 989171067318

در ادامه در مورد رایج‌ترین مشکلات در خودروهای اتومات صحبت می‌کنیم و نحوه تعمیر گیربکس در یاسوج را برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم. اما نکته مهم این است که نباید تنها به این توضیحات بسنده نکنید. پس اگر احساس می‌کنید که خودرو به بررسی‌های جدی‌تری نیاز دارد و شما به تنهایی از پس تعمیر آن بر نمی‌آیید؛ حل شدن این مشکل را به اعضای تیم و تعمیرگاه شیراز گیربکس بسپارید تا به صورت اصولی آن را برای شما انجام دهند.

1) خارج شدن دنده از جای خود

خارج شدن دنده از جای خود؛ تعمیر گیربکس در یاسوج

کامپیوتر موجود در خودروهای اتومات به گیربکس‌ها فرمان می‌دهد تا در زمان معین تعویض دنده انجام شود. در این شرایط خودرو تصمیم می‌گیرد که چه موقع نیرو را به چرخ‌ها منتقل کند. بنابراین هرگونه نقص و ایرادی در این بین باعث می‌شود تا سیگنال‌ها به درستی ارسال نشوند. پس تعویض دنده به سختی انجام می‌شود و یا اینکه دنده از جای خود خارج می‌شود.

با خارج شدن دنده از جای خود ممکن است شما لرزش و لغزش را در جعبه دنده احساس کنید. شاید در ابتدای کار تلاش کنید تا این مورد را نادیده بگیرید و با سهل انگاری از کنار آن رد شوید. اما غافل از اینکه با عدم توجه به رفع این مورد و جدی نگرفتنِ تعمیر گیربکس در یاسوج  مشکلات خودروی شما چندین برابر می‌شود.

نحوۀ تعمیر:

برای رفع مشکل خارج شدن دنده از جای خود در تعمیرگاه گیربکس در یاسوج ، ابتدا باید سطح روغن را بررسی کنید. از آن جایی که روغن گیربکس نقش روان کننده دارد، می‌تواند از آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند و مانع از خرد شدن چرخ دنده‌ها می‌شود.

اما گاهی اوقات به علت نشت روغن و کاهش آن، قطعات گیربکس به خوبی عمل نمی‌کنند. توصیه می‌کنیم برای تشخیص و تعویض قطعات فرسوده و یا خراب شده، خودروی خود را تنها به دست افرادی دوره دیده و متخصص بسپارید؛ زیرا این کار به مهارت و تجربه بالایی نیاز دارد. در نهایت با تعویض و استفاده از با کیفیت‌ترین قطعات برای گیربکس، دیگر لرزش را در خودرو تجربه نخواهید کرد.

2) نشت روغن

نشت روغن؛ تعمیر گیربکس در یاسوج

مراقبت منظم از خودرو یعنی اینکه شما به صورت مداوم حواستان به کیفیت و وضعیت عملکرد خودرویتان باشد. از موارد مهمی که همواره باید آن را جدی بگیرید و مواظب آن باشید، روغن گیربکس اتوماتیک است.

یکی از مشکلاتی که اکثر افراد به خاطر آن به دنبال تعمیر گیربکس در یاسوج هستند و می‌خواهند آن را رفع کنند؛ نشت روغن از گیربکس است. در صورت مواجه با این مشکل رنگ روغن بسیار غلیظ‌ تر از قبل می‌شود. از طرف دیگر بوی سوختگی در روغن نیز یکی دیگر از عواملی است که به شما هشدار احتمال نشت روغن را می‎‌دهد.

خرابی واشرها، آسیب دیدگی چرخ دنده‌ها و پایین آمدن سطح روغن همگی می‌توانند از دلایل نشتی روغن باشند. اگر فشار روغن در گیربکس اتوماتیک کم باشد تعویض دنده به درستی انجام نمی‌شوند و صفحات کلاچ فرسوده می‌شوند.

نحوۀ تعمیر

روغن گیربکس اتوماتیک دارای چندین نوع افزودنی بوده به همین علت کاملا آزمایشگاهی است. این روغن باید خاصیت‌های روان‌ کنندگی، خنک کنندگی و کف نکردن را داشته باشد. از آن جایی که خوردگی و اکسیداسیون باعث فرسودگی و تخریب فلزات از جمله قطعات گیربکس می‌شوند؛ به روغن خودرو مواد افزودنی اضافه می‌کنند تا از قطعات خودرو محافظت شود.

توجه داشته باشد که روغن سالم رنگی روشن دارد و بوی سوختگی نمی‌دهد. اگر برای انتحاب روغن مناسب خودرویتان دو دل هستید و نمی‌دانید کدام روغن را انتخاب کنید؛ بهتر است با مراجعه به کتاب راهنما تمام اطلاعات مربوط به تعویض روغن را مطالعه کنید.

پس تا به این جا به اهمیت روغن گیربکس پی برده‌اید. بنابراین اگر شما هم نشت روغن را تجربه کرده و به دنبال راه حل هستید، بهتر است برای اطمینان هر چه سریع‌تر خودرویتان را برای تعمیر گیربکس در یاسوج آماده کنید.

سرویس دوره‌ ای شیراز گیربکس با مدرن‌ترین تجهیزات

سرویس دوره‌ای تعمیرگاه شیراز گیربکس؛ تعمیر گیربکس در یاسوج

با گذشت زمان، خودروها هم مانند سایر اجسام دیگر پوسیده می‌شوند؛ بنابراین خودروی شما نیاز به تعمیر گیربکس در یاسوج را خواهد داشت. اما خوشبختانه این اتفاق یک شبه نمی‌افتد و این فرصت خوبی است تا شما با انجام اقداماتی از بروز مشکلات و اسیب‌ها جلوگیری کنید. سرویس‌های دوره‌ای خودرو می‌توانند خیالتان را از بابت این مشکلات راحت کنند.

سرویس دوره‌ای خودرو فرایندی است که طی آن، مکانیک یا سرویس‌کار، بخشی از خودرو یا کل آن را بررسی می‌کند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرویس های دوره ای خودرو تان، می توانید از طریق شماره تلفن 9171067318 با ما در تماس باشید.

کلام آخر:

تا به اینجا فهمیدیم عملکرد بسیاری از قطعات در خودرو با یکدیگر ارتباط دارد، بنابراین حتی یک مشکل جزئی می‌تواند عملکرد قطعات اصلی را خراب کند. از آن جایی که مسئلۀ ایمنی در رانندگی شوخی بردار نیست، پس لازم است حتی کوچک‌ترین موارد را هم جدی بگیرید تا خودرویی کاملا ایمن داشته باشید.

در این مطلب سعی داشتیم کاربردی‌ترین اطلاعات را برای تعمیر گیربکس در یاسوج را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر گیربکس اتوماتیک خودروی شما آسیب دیده و نیاز به تعمیرکار ماهر و متخصص دارید، مجموعه شیراز گیربکس در کنار شماست. فقط کافیست با تعمیرگاه شیراز گیربکس تماس بگیرید و مشکلات خودروی خود را مطرح کنید. سپس با ارسال گیربکس، ما صفر تا صد تعمیر را برای شما انجام می‌دهیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

همراهی و اعتماد شما به مجموعه شیراز گیربکس

نوبت تعمیر گیربکس اتوماتیک در شیراز

⚠️ کاربران گرامی توجه نمایید؛ در مجموعه شیراز گیربکس خدمات مرتبط با "تبدیل گیربکس دنده ای به گیربکس اتوماتیک" ارائه نمی شود. به استثنا این مورد، همکاران ما آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک به شما عزیزان هستند. .

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

چه روزهایی برای مراجعه شما به تعمیرگاه مناسب تر است؟*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *