تعمیر گیربکس اتوماتیک, تعمیرگاه گیربکس سروستانی, گیربکس, گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس در یزد | به صورت تخصصی

حتما برای شما هم پیش آمده که خودرویتان عملکرد خوبی نداشته باشد و احساس کنید گیربکس‌ خودرویتان مشکل دارد. یکی از دغدغه‌های بسیاری از هموطنان عزیزی که در یزد زندگی می‌کنند، تعمیر گیربکس در یزد و افزایش ایمنی در رانندگی است.

همان طور که می‌دانید گیربکس‌های اتوماتیک یکی از قسمت‌های مهم در خودرو هستند که تاثیر زیادی بر عملکرد خودرو دارند. بنابراین برای داشتن ایمنی باید به این قطعه توجه زیادی داشته باشید.

در طی این سال‌ها انواع مختلفی از گیربکس‌های اتوماتیک در خودروها استفاده شده‌اند. از آن جایی که قطعات زیادی در این نوع از گیربکس‌ها استفاده شده، پس طبیعی است که پیچیدگی بیشتری نیز داشته باشد. به همین علت تعمیر آن را نمی‌توان به هر کسی سپرد.

اگر تعمیر گیربکس در یزد به درستی و توسط افراد متخصص انجام نشود، خودروی شما شتاب و کارایی خوبی نخواهد داشت. در این صورت توان خودرو به شدت کاهش می‌یابد و تنها راه‌حل بررسی کامل قطعات خودرو می‌باشد. با آگاهی از مشکلات خودرو می‌توانید هزینه‌های تعمیر را بسیار کاهش دهید و کیفیت رانندگی خود را چندین برابر کنید.

اگر شما هم به دنبال تعمیرگاه مطمئن هستید تا بدون نگرانی خودروی خود را به آن بسپارید؛ تعمیرگاه گیربکس سروستانی برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. این تعمیرگاه با ارائه به‌روزترین خدمات، آماده دریافت و تعمیر گیربکس خودروی شماست. برای این کار تنها لازم است گیربکس خودروی خود را برای مجموعۀ ما ارسال کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

هر آنچه در مورد تعمیرگاه گیربکس سروستانی باید بدانید!

آشنایی با تعمیرگاه گیربکس سروستانی؛ تعمیر گیربکس در یزد

تعمیرگاه گیربکس سروستانی در شیراز یکی از معروف‌ترین تعمیرگاه‌هاست؛ که برای رفع مشکلات انواع مختلفی از گیربکس‌های اتوماتیک با مجموعه‌ای خبره و با تجربه همکاری می‌کند. فرقی نمی‌کند که کجای ایران زندگی می‌کنید؛ شما می‌توانید با ارسال گیربکس خودرویتان به این تعمیرگاه، خیالتان را از بابت رفع مشکلات خودرو راحت کنید. در ادامه با تعمیرگاه گیربکس سروستانی و خدماتی که ارائه می‌دهد بیش‌تر آشنا می‌شویم.
آشنایی با انواع گیربکس‌های اتوماتیک و نحوۀ عملکرد آن‌ها، اولین قدم برای تعمیر گیربکس در یزد است. تعمیر و یا حتی تعویض قطعات گیربکس به مهارت و تجربه بالا نیاز دارد. همان طور که گفتیم مجموعۀ شیراز گیربکس با داشتن کادر مجرب و متخصص آمادۀ تعمیر انواع مختلفی از گیربکس‌های اتوماتیک را دارد.
این تعمیرگاه با بیش از 45 سال سابقه در زمینه تعمیرات خودرو توانست اعتماد و رضایت بسیاری از هموطنان را به دست آورد. همکاری با مهندسان و متخصصان حرفه‌ایی در کنار استفاده از جدیدترین و کامل‌ترین تجهیزات برای تعمیرات گیربکس، از مهم‌ترین ویژگی‌های این تعمیرگاه می‌باشد.
پس تا به اینجا متوجه شدید که انتخاب تعمیرگاه مناسب تاثیر زیادی بر عملکرد خودرویتان خواهد داشت. اگر شما هم به دنبال مناسب‌ترین راه برای تعمیر گیربکس در یزد هستید و می‌خواهید ایمنی خودرویتان را افزایش دهید؛ بهتر است با مشاورین ما در مجموعه شیراز گیربکس در ارتباط باشید. برای رهایی از مشکلات خودرو فقط کافیست گیربکس خود را برای ما ارسال کنید تا تیم تخصصی مجموعه شیراز گیربکس به صورت کامل آن را بررسی کنند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعه شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

نحوه تعمیر گیربکس توسط تعمیرگاه سروستانی

نحوه تعمیر گیربکس توسط تعمیرگاه سروستانی؛ تعمیر گیربکس در یزد
نحوه تعمیر گیربکس توسط تعمیرگاه سروستانی؛ تعمیر گیربکس در یزد

خدمات تعمیرگاه گیربکس سروستانی

معرفی خدمات تعمیرگاه سروستانی | تعمیر گیربکس در یزد
معرفی خدمات تعمیرگاه سروستانی | تعمیر گیربکس در یزد

همراهی و اعتماد شما به مجموعه شیراز گیربکس

کیفیت عالی قطعات گیربکس اتوماتیک را با مجموعه ما تجربه کنید!

باکیفیت ترین قطعات در تعمیرگاه گیربکس سروستانی؛ تعمیر گیربکس در یزد

اگر شما هم تصمیم دارید از خودروهای اتوماتیک استفاده کنید؛ ممکن است به علت کمیاب و یا بی کیفیت بودن قطعات گیربکس از تصمیم خود پشیمان شوید. البته در این موضوع کاملا حق با شماست. زیرا استفاده کردن از قطعات قدیمی با کیفیت پایین عملکرد گیربکس را بسیار کاهش می‌دهد.

با توجه به نقش مهمی که گیربکس اتوماتیک در سلامت و کارایی خودرو دارد، باید تعمیر گیربکس در یزد را به افراد متخصص بسپارید. خوشبختانه تعمیرگاه شیراز گیربکس مجهز به کامل‌ترین و مدرن‌ترین قطعات گیربکس است. به علت درخواست زیاد هموطنان عزیز و افزایش ایمنی در رانندگی، تعمیرگاه شیراز گیربکس تصمیم گرفت تا در کنار خدمات منحصر بفرد خود از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات و محصولات گیربکس اتوماتیک استفاده کند. اگر شما هم برای تعویض این قطعات بسیار حساس هستید، انتخاب تیم تخصصی ما بهترین تصمیم برای شما خواهد بود.

هزینه‌های زیاد تعویض قطعات یکی دیگر از نگرانی‌های افراد برای تعمیر گیربکس در یزد است. در این قسمت خبر خوب دیگری هم برای شما داریم.  تعمیرگاه گیربکس سروستانی در راستای کسب اعتماد و رضایت مشتریان عزیز همواره تلاش کرده تا از باکیفیت‌ترین قطعات با قیمت مناسب استفاده کند. اگر در مورد محصولات گیربکس اتوماتیک سوالی دارید؛ همکاران ما آمادۀ پاسخگویی کامل به سوال‌هایتان هستند، پس بدون نگرانی مشکلات خودرویتان را به تعمیرگاه گیربکس سروستانی بسپارید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک توسط تیم تخصصی شیراز گیربکس

انجام منظم سرویس‌های دوره‌ای؛ تعمیر گیربکس در یزد

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تجهیزات و ابزارهای بسیار متفاوتی تولید شده‌اند. به همین علت تغییرات زیادی در امر تعمیرات خودروها به وجود آمده است. راستش را بخواهید در بحث تعمیر گیربکس در یزد تخصص و دانش به‌روز حرف اول را می‌زند. متاسفانه در کشور ما بسیاری از تعمیرکاران از روش‌های سنتی، تعمیرات خودرو را انجام می‌دهند.

تیم تخصصی شیراز گیربکس در کنار شماست تا تمام بخش‌های خودرو را بررسی کند و در صورت وجود مشکل آن‌ها را با استفاده از جدیدترین و کامل‌ترین تجهیزات رفع کند. توجه داشته باشید قطعاتی در خودرو وجود دارند که با کوچک‌ترین مشکل، عملکرد خودرو را مختل می‌کنند.

در صورتی که برای تعمیرات این قطعات سهل انگاری کنید و آن را به تعویق بیندازید؛ علاوه بر افزایش هزینه تعمیر، سایر بخش‌های خودرو هم آسیب جدی می‌بینند.

تعمیرگاه گیربکس سروستانی یکی از موفق‌ترین و حرفه‌ای ترین تعمیرگاه‌ها در شیراز می‌باشد. در واقع مهم‌ترین ویژگی این تعمیرگاه این است که تمام خدمات مورد نیاز برای تعمیرات خودرو را به صورت حرفه‌ای و تضمین شده ارائه می‌دهد. برای رفع تخصصی هر نوع مشکل و خرابی در مشکلات گیربکس اتوماتیک و همچنین دریافت مشاوره، با همکاران ما در مجموعه شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

همه چیز در مورد گیربکس اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در یزد

اتومبیل‌های مجهز به گیربکس‌های اتوماتیک یا به اصطلاح automatic transmission، یکی از محبوب ترین وسیله‌های نقلیه هستند. همه ما می‌دانیم که رانندگان خودروهای اتومات نیازی به تعوویض دنده به صورت دستی ندارند.

این نوع از گیربکس‌ها قدرت و نیرو را از طریق چرخ دنده‌های سیاره‌ای به سایر قسمت‌های خودرو انتقال می‌دهند. گیربکس اتوماتیک در ابتدا نیرو را از موتور گرفته و سپس آن را به صورت افزایش قدرت یا افزایش سرعت به محورهای انتقال ارسال می‌کند.

در واقع در این خودروها سیستم انتقال قدرت به هدایت نیروی چرخشی و سرعت کمک می‌کند. بنابراین با حرکت گیربکس نسبت دنده‌ها نیز تغییر می‌کنند.

در خودروهای اتومات به جای کلاچ از مبدل گشتاور استفاده شده است. این قطعه به سیستم هیدرولیکی و سیستم کنترلی هم مجهز است. در حقیقت مبدل گشتاور مرز بین گیربکس و موتور خودرو را مشخص می‌کند. سپس گیربکس اتوماتیک با کمک این قطعه گشتاور و نیرو را به سرعت‌های مختلف تبدیل می‌کند.

از مزیت‌های اصلی و مهم گیربکس‌های اتوماتیک، داشتن سنسورها و کامپیوتر هوشمند (ECU) است. در حقیقت این سنسورها اطلاعاتی مانند میزان دور موتور، سرعت اتومبیل و مقدار گشتاور را از قسمت‌های مختلف خودرو دریافت کرده و آن‌ها را به کامپیوتر گیربکس ارسال می‌کنند.

حتما شنیده‌اید که گیربکس‌های اتوماتیک به علت داشتن قطعات زیاد، پیچیده‌تر هستند و حساسیت زیادی دارند. در صورتی که تعمیر گیربکس در یزد را جدی نگیرید؛ پس از مدت زمان کوتاهی گیربکس خودروی شما با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهد شد و در آخر هم هزینه‌های زیادی بر دوش شما خواهد افتاد.

اگر احساس می‌کنید گیربکس خودروی شما عملکرد مناسبی ندارد و به دنبال روشی اصولی برای تعمیر گیربکس خود هستید. پیشنهاد می‌کنیم نقص‌های خودرویتان با کارشناسان  ما در مجموعه شیراز گیربکس در میان بگذارید. همکاران ما کامل‌ترین مشاوره را در اختیار شما قرار خواهند داد.

مطلب مرتبط: گیربکس اتوماتیک

مطلب مرتبط: سرویس گیربکس اتوماتیک

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعه شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

برای افزایش طول عمر گیربکس اتوماتیک چه کار کنیم؟

افزایش طول عمر گیربکس | تعمیر گیربکس در یزد
افزایش طول عمر گیربکس | تعمیر گیربکس در یزد

همان طور که گفتیم خودروهای اتوماتیک از اجزای مختلفی تشکیل شده‌اند. بنابراین هماهنگی مناسب و درست این قطعات در کنار یکدیگر باعث می‌شود تا خودرو عملکردی بهتر داشته باشد. یادگیری روش‌هایی برای افزایش طول عمر گیربکس برای بسیاری از افراد ضروری است. زیرا از طرفی باعث می‌شوند هزینه‌های تعمیر گیربکس در یزد کاهش یابد و از طرف دیگر لذت رانندگی را برای شما چندین برابر می‌کنند.

شاید شما هم شنیده باشید که بسیاری از خودروسازان ادعا می‌کنند، گیربکس‌های اتوماتیک به علت طراحی هوشمند نیازی به بررسی ندارند. اما متاسفانه این مورد یک ادعای کاذب است. توجه داشته باشید اگر علائم و عیب‌های جزئی را در خودرو مشاهده کردید، بهتر است هر چه سریع‌تر به نزدیک‌ترین تعمیرگاه در یزد مراجعه کنید. برای افزایش اطلاعات شما قصد داریم در ادامه راهکارهایی را که باعث افزایش طول عمر گیربکس و کاهش هزینه‌های تعمیر گیربکس در یزد می‌شوند را توضیح دهیم.

1) انجام منظم سرویس‌های دوره‌ای

انجام منظم سرویس‌های دوره‌ای؛ تعمیر گیربکس در یزد

به علت استفاده مداوم از خودرو، ممکن است قطعات آن دچار فرسودگی شوند و آسیب ببینند. به همین علت انجام کارهایی مانند سرویس‌های دوره‌ای که در آن تمام قسمت‌های گیربکس را بررسی و قطعات آسیب دیده تعویض شوند، ضروری است.

سرویس دوره‌ای خودرو را می‌توان یکی از مهم‌ترین اقدامات برای سالم نگه داشتن خودرو انجام دانست. همان طور که می‌دانید هزینه‌های تعمیر گیربکس در یزد و یا حتی تعویض قطعات مهم خودرو بسیار پر هزینه است. یکی از مواردی که این هزینه‌ها را به میزان بسیار زیادی افزایش می‌دهد، عدم توجه به سرویس‌های دوره‌ای است.

در واقع به عملیات تعویض و بررسی قطعات استفاده شده در خودرو در مدت زمان مشخص، سرویس دوره‌ای می‌گویند. توجه داشته باشید انجام سرویس گیربکس اتوماتیک را حتما به یک تکنسین آموزش دیده بسپارید.

از آن جایی که گیربکس اتوماتیک دارای یک سیستم مکانیکی و رایانه‌ای پیچیده است؛ بنابراین هر گونه سهل انگاری در انجام سرویس گیربکس اتوماتیک به ضرر شما و خودرویتان تمام خواهد شد. حالا که با اهمیت انجام سرویس‌های دوره‌ای پی بردید، پیشنهاد می‌کنیم به صورت منظم خودروی خود را چک کنید. تیم شیراز گیربکس با داشتن افراد متخصص و دوره دیده و همچنین داشتن امکانات مناسب، سرویس دوره‌ای را به کامل‌ترین شکل برای شما انجام می‌دهند.

2) تعویض به موقع روغن گیربکس و فیلتر آن

تعویض به موقع روغن گیربکس و فیلتر آن؛ تعمیر گیربکس در یزد

یکی از مواردی که سلامت خودرویتان را تضمین می‌کند چک کردن مداوم روغن گیربکس و تعویض به موقع آن است. هنگامی که خودرو حرکت می‌کند، قطعات زیادی به علت کار کردن مداوم دچار اصطکاک می‌شوند.

همین دلیل باعث می‌شود که خودرو برای کاهش آسیب دیدگی قطعات به مایع روان کننده نیاز داشته باشد. وظیفه این روغن روان کردن حرکت قطعات است تا بتوانند به راحتی جابه‌جا شوند. توصیه می‌کنیم در هنگام تعمیر گیربکس در یزد و تعویض روغن حتما فیلتر روغن را در همان ابتدای کار چک کنید. بهتر است در هر بار تعویض مایع گیربکس، فیلتر روغن را هم تعویض کنید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

بنابراین اگر قصد دارید هزینه‌های تعمیر گیربکس در یزد را کاهش دهید و خودرویی سالم‌تر داشته باشید؛ باید تعویض روغن را جدی بگیرید. طبق نظر بسیار از متخصصان تعویض روغن گیربکس‌های اتوماتیک باید هر 100 هزار تا 150 هزار کیلومتر انجام شود. البته اگر در مورد نحوه تعویض روغن اطلاعات کافی ندارید، توصیه می‌کنیم حتما دفترچه راهنمای مربوط به خودرویتان را مطالعه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعه شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

3) بررسی سیستم خنک کننده موتور

سیستم سرمایشی خودرو | تعمیر گیربکس در یزد
سیستم سرمایشی خودرو | تعمیر گیربکس در یزد

روغن گیربکس‌های اتوماتیک برای داشتن کیفیت بالا باید دمای مناسبی داشته باشند. به همین علت وجود سیستم‌های خنک کننده برای افزایش کارایی مایع انتقال بسیار ضروری هستند. برای خنک نگه داشتن روغن گیربکس، باید آن‎ها را در مجاورت آب رادیاتور موتور قرار دهیم.

سیستم خنک کننده، روغن گیربکس را در مسیر آب رادیاتور قرار می‌دهد و باعث خنک‌تر شدن و انتقال حرارت می‌شود. در حقیقت این رادیاتورها دارای خروجی آب برای گیربکس‌های اتوماتیک هستند. بنابراین سالم بودن سیستم خنک کننده تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامت گیربکس اتوماتیک دارند.

مشکلات و نقص‌های گیربکس‌های اتوماتیک می‌توانند با علائم و هشدارهای بسیار جزئی و کم اهمیت شروع شوند. بنابراین بسیار مهم است که در همان مراحل اولیه خودرو اقدام به تعمیر گیربکس در یزد کنید و عیب‌های خودرویتان را رفع کنید.

توصیه می‌کنیم برای بررسی قطعات گیربکس حتما مطمئن‌ترین تعمیرگاه گیربکس در یزد را انتخاب کنید. زیرا ممکن است تعمیرات به گونه‌ای انجام شوند که جدا از قطعه اصلی سایر قسمت‌ها هم آسیب ‌بینند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعه شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

کلام آخر

رانندگی با خودروهای مجهز شده به گیربکس اتوماتیک بسیار راحت‌تر است. اما نمی‌شود این حقیقت را نادیده گرفت که گیربکس‌های اتوماتیک نسبت به گیربکس معمولی حساس‌ترند. پس هنگام استفاده از این نوع خودرو‌ها باید نهایت دقت را داشته باشید تا از ضرر و زیان‌ها جلوگیری کنید.

رانندگی صحیح و اصولی و انجام سرویس‌های دوره‌ای باعث می‌شوند که عمر قطعات خودرو به خصوص گیربکس اتوماتیک بیشتر شود و آسیبی به خودرو نرسد. مهم‌ترین نکته در استفاده از این خودروها، جابه‌جایی صحیح دنده‌ها در شرایط مختلف و تعویض به‌موقع روغن گیربکس‌ است. فراموش نکنید که حتماً برای تعمیر گیربکس در یزد باید از روغن مخصوص گیربکس‌های اتوماتیک استفاده شود.

در نهایت برای رهایی از مشکلات خودرو تیم تخصصی شیراز گیربکس در کنار شماست. الویت همکاران ما با تعمیر خودرو به صورت اصولی این است که برای شما عزیزان خاطره‌ای خوش از رانندگی را رقم بزنیم. اگر داشتن ایمنی و آرامش در رانندگی برای شما بسیار اهمیت دارد و از طرفی خودروی شما عملکرد خوبی ندارد؛ توصیه می‌کنیم با همکاران ما در تعمیرگاه گیربکس سروستانی در ارتباط باشید و با خیالی راحت مشکلاتتان را با ما در میان بگذارید.

نوبت تعمیر گیربکس اتوماتیک در شیراز

⚠️ کاربران گرامی توجه نمایید؛ در مجموعه شیراز گیربکس خدمات مرتبط با "تبدیل گیربکس دنده ای به گیربکس اتوماتیک" ارائه نمی شود. به استثنا این مورد، همکاران ما آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک به شما عزیزان هستند. .

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

چه روزهایی برای مراجعه شما به تعمیرگاه مناسب تر است؟*

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *