تعمیر گیربکس اتوماتیک, تعمیرگاه گیربکس سروستانی, گیربکس, گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس در کرمان | به صورت تخصصی

همه ما با شنیدن نام خودروهای اتومات به یاد تعویض دنده و رانندگی آسان می‌افتیم. اما غافل از اینکه این نوع از خودروها به توجه و مراقبت بیشتری نیاز دارند. یکی از رایج‌ترین مشکلات هموطنان عزیز ما تعمیر گیربکس در کرمان است که در این مقاله قصد داریم به صورت تخصصی در مورد این مبحث صحبت کنیم.

یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای تعمیر خودرو، پیدا کردن مطمئن‌ترین تعمیرگاه گیربکس در کرمان می‌باشد. همان طور که می‌دانید گیربکس‌های اتوماتیک از یک سیستم رایانه‌ای و مکانیکی بسیار پیچیده تشکیل شده‌اند؛ از طرف دیگر این نوع از گیربکس‌ها علاوه بر مزایای زیاد، حساسیت بیش‌تری نسبت به گیربکس‌های دستی دارد. به همین دلیل وجود یک تعمیرگاه تخصصی در جهت رفع نقص‌ها و مشکلات ایجاد شده در خودروی اتوماتیک بسیار ضروری است.

 بنابراین داشتن شناخت و اطلاعات کافی در مورد قطعات خودرو بسیار مهم است به همین علت نمی‌توان به راحتی تعمیر گیربکس در کرمان را به دست افراد کم تجربه سپرد.

اگر به تازگی متوجه شده‌اید که خودرویتان عملکرد خوبی ندارد و به دنبال تعمیرگاه مناسب می‌گردید؛ در ادامه یکی از باتجربه‌ترین و پرطرفدارترین تعمیرگاه‌ها در شیراز را به شما معرفی می‌کنیم. این تعمیرگاه برای رفع مشکلات خودرو از جدیدترین و مدرن‌ترین متدهای روز استفاده می‌کند. در بخش‌های بعد درباره این مورد بیشتر صحبت می‌کنیم.

همه چیز در مورد تعمیرگاه گیربکس سروستانی

همه چیز در مورد تعمیرگاه گیربکس سروستانی | تعمیر گیربکس اتوماتیک در کرمان

از آن جایی که خودروهای اتوماتیک دارای قطعات متحرک بیشتر و کامپیوتر هوشمند هستند؛ بنابراین بسیار مهم است که به جزئی‌ترین علائم و نقص‌های آن‌ها توجه کنیم در غیر این صورت تعمیرات آن‌ها می‌تواند بسیار پرهزینه باشد.

بنابراین وجود یک تعمیرگاه تخصصی در جهت رفع نقص‌ها و مشکلات ایجاد شده در خودروی اتوماتیک بسیار ضروری است. پس توصیه می‌کنیم تعمیر گیربکس در کرمان را جدی گرفته و آن را حتما به دست افراد باتجربه و مهارت دیده بسپارید.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سروستانی (فرزاد سابق)؛ با بیش از 45 سال سابقه در امر تعمیرات انواع گیربکس‌های اتوماتیک توانست اعتماد بسیار از هموطنان عزیز را به دست آورد. در طول این سال ها اولویت و سعی این کارگاه تخصصی بر این بوده که خدماتی با کیفیت و رضایتمند را به هموطنان عزیزمان ارائه دهد.

مجموعه شیراز گیربکس در طول این سال‌ها تنها با هدف استفاده از با کیفیت‌ترین و به‌روز‌ترین تجهیزات به تعمیرات خودروی هموطنان عزیز پرداخته؛ تا افراد بیشتری بتوانند با رضایت و اعتماد کامل خودرویشان را به ما بسپارند.

اگر شما هم در انتخاب تعمیرگاه برای خودرویتان بسیار سخت گیر هستید؛ تعمیرگاه گیربکس سروستانی بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود. این مجموعه با همکاری با مهندسان و افراد دوره دیده، تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی شما را به صورت تخصصی انجام می‌دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

نحوه تعمیر گیربکس توسط تعمیرگاه سروستانی

نحوه تعمیر گیربکس توسط تعمیرگاه سروستانی | تعمیر گیربکس اتوماتیک در کرمان

خدمات تعمیرگاه گیربکس سروستانی

خدمات تعمیرگاه گیربکس سروستانی |تعمیر گیربکس اتوماتیک در کرمان

همراهی و اعتماد شما به مجموعه شیراز گیربکس

تعمیرات حرفه‌ای را با مجموعه شیراز گیربکس تجربه کنید!

تعمیرات حرفه‌ای را با مجموعه شیراز گیربکس تجربه کنید! | تعمیر گیربکس اتوماتیک در کرمان

به صورت کلی امروزه همه ما دو نوع گیربکس را می‌شناسیم. مورد اول گیربکس‌ دستی است که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین نوع از جعبه دنده‌ها شناخته می‌شود. اما تحول بزرگ در صنعت خودروسازی هنگامی شروع شد که گیربکس‌های اتوماتیک وارد بازار شدند.

گیربکس‌های اتوماتیک نیز خودشان به چند دسته تقسیم می‌شوند و انواع مختلفی دارند. که همین مورد باعث شده تا تعمیرات آن‌ها بسیار سخت و حساس باشد. بنابراین بسیار مهم است فردی که گیربکس خودروی شما را تعمیر می‌کند؛ مهارت و تجربه کافی را داشته باشد تا تعمیر خودرو به بهترین شکل انجام شود. در غیر این صورت ممکن است آسیب‌ها و ضررهای بسیاری به سایر قسمت‌های گیربکس وارد شود.

خوشبختانه تعمیرگاه شیراز گیربکس در زمینه تعمیرات انواع مختلف گیربکس‌های اتوماتیک بسیار درخشید و توانست اعتماد بسیاری از هموطنان عزیز را کسب کند.

شما می‌توانید برای رفع مشکلات خودرو، گیربکس خودرویتان را برای تعمیرگاه گیربکس سروستانی ارسال کنید. تیم تخصصی مجموعه ما به علت همکاری با مهندسان و افراد باتجربه، تخصص  کافی و لازم برای تعمیر انواع گیربکس‌های اتوماتیک را دارد.

همچنین این تعمیرگاه در جهت آرامش خاطر شما و همچنین افزایش ایمنی برای عزیزانتان از به‌روزترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات استفاده می‌کند. پس با خیال راحت می‌توانید تعمیرات گیربکس اتوماتیک خود را به مجموعه شیراز گیربکس بسپارید.

آشنایی اجمالی با نحوه عملکرد گیربکس اتوماتیک

رایج‌ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک | تعمیر گیربکس اتوماتیک در کرمان

آشنایی با مهم‌ترین قطعه خودرو و عملکرد آن، یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای حل مشکلات خودرو است. عملکرد گیربکس اتوماتیک و دستی تا حدودی شبیه به یکدیگر بوده اما همان طور که همه ما می‌دانیم، در خودروهای اتومات کلاچی وجود ندارد. به همین علت است که بسیاری از افراد گیربکس‌های اتوماتیک را با ساختار و عملکرد بسیار پیچیده می‌شناسند.

همه خودروها فارغ از اتوماتیک بودن آن‌ها برای حرکت نیاز به یک عامل تولید کننده و یک سیستم انتقال برای نیرو دارند؛ تولید نیرو بر عهدۀ موتور و انتقال نیرو هم بر عهدۀ گیربکس اتوماتیک است.  در خودروهای اتومات مبدل گشتاور یا همان Torque Convertor وظیفه‌ای مانند کلاچ را دارد. نحوه انتقال قدرت در این گیربکس به این صورت است که مبدل گشتاور موتور را به سیستم انتقال قدرت متصل می‌کند و از سیال تحت فشار برای انتقال نیرو به چرخ دنده استفاده می‌شود. نوع انتقال در گیربکس‌های اتوماتیک اکثرا به صورت هیدرولیکی است.

گیربکس‌های اتوماتیک نیروی محرکه برای وسیله را با تنظیم سرعت و گشتاور فراهم می‌کنند. از آن جایی که این قطعه بسیار مهم است و بر روی عملکرد خودرو بسیار تاثیر می‌گذارد؛ باید به کوچک‌ترین علائم آن توجه کنید و در صورت وجود مشکل در اسرع وقت اقدام به تعمیر گیربکس در کرمان کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای پیشگیری از تعمیر گیربکس در کرمان و کاهش هزینه‌ها، انجام سرویس‌های دوره‌ای است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که خودروهای اتوماتیک نیاز به تعویض روغن و یا سرویس‌های دوره‌ای ندارند.

اما حقیقت این است که فعالیت مداوم این گیربکس‌ها فرایند فرسودگی را سریع‌تر می‌کنند؛ بنابراین در صورت بی توجهی و جدی نگرفتن مشکلات خودرو، تعمیر گیربکس در کرمان بسیار پرهزینۀ خواهد بود. پس توصیه می‌کنیم نگهداری از این قطعه مهم را در الویت قرار دهید تا علاوه بر داشتن عملکرد بهتر، ایمنی خودرو افزایش یابد.

مطلب مرتبط: گیربکس اتوماتیک

مطلب مرتبط: سرویس گیربکس اتوماتیک

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

رایج‌ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک

نکاتی در ارتباط با طول عمر گیربکس‌های اتوماتیک، تعمیر گیربکس در هرمزگان

خودروهای اتومات به یک سیستم پیچیده مکانیکی و کامپیوتری هوشمند مجهز هستند. از آن جایی که قطعات گیربکس اتوماتیک بر روی عملکرد یکدیگر تاثیر می‌گذارند؛ بنابراین برای افزایش کیفیت در رانندگی و همچنین افزایش ایمنی باید تعمیر گیربکس در کرمان را جدی بگیرید.

برای اطمینان از عملکرد طولانی و مناسب خودروهای اتوماتیک، باید به جزئی‌ترین علائم آن‌ها توجه کنید. بسیاری از افراد به این موضوع را نادیده می‌گیرند و برای رفع مشکلات خودرو کاری انجام نمی‌دهند.

اما اگر شما هم چندین راه را امتحان کرده‌اید و باز هم خودروی شما عملکرد خوبی ندارد؛ پیشنهاد می‌کنیم برای حل شدن این مشکل به اعضای تیم و تعمیرگاه شیراز گیربکس اعتماد کنید تا به صورت اصولی آن را برای شما انجام دهند. در ادامه در مورد رایج‌ترین علائمی که منجر به تعمیر گیربکس در کرمان خواهند شد به صورت کامل‌تر صحبت می‌کنیم.

1) تغییر رنگ روغن گیربکس

روغن گیربکس یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر روی عملکرد صحیح گیربکس تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد. در خودروهای اتومات این مایع وظیفه انتقال نیرو از موتور به جعبه دنده را دارد. از طرف دیگر گرما و اصطکاک یکی از عوامل خطرناک هستند که باعث سایش و فرسودگی قطعات گیربکس می‌شوند.

یکی دیگر وظایف مهم این روغن خنک نگه داشتن گیربکس است تا عملکرد قطعات را بهبود ببخشد. یکی از مواردی که نشان می‌دهد خودروی شما نیاز به تعمیر گیربکس در کرمان را دارد، تغییر رنگ روغن است. این مایع انتقال در حالت عادی باید رنگ شفافی داشته باشد، اما اگر روغن خودروی شما رنگی قهوه‌ای یا تیره داشت حتما باید آن را تعویض کنید. برای اطلاعات بیش‌تر در مورد مایع گیربکس اتوماتیک، پیشنهاد می‌کنیم مطلب روغن گیربکس اتوماتیک را مطالعه کنید.

2) اشکال در تعویض دنده

سیستم گیربکس‌های اتوماتیک به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تعویض دنده را به راحتی و سریع انجام دهند. بنابراین اگر احساس می‌کنید در هنگام تعویض دنده، گیربکس خودروی شما به خوبی درگیر نمی‌شود؛ باید هر چه سریع‌تر به نزدیک‌ترین تعمیرگاه گیربکس در کرمان مراجعه کنید تا این مشکل را برای شما رفع کند.

افزایش دما در گیربکس و آلودگی روغن ممکن است باعث ایجاد تاخیر در تعویض دنده شوند. توجه داشته باشید برای بررسی خودرو و همچنین تعویض روغن حتما از به‌روزترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات استفاده کنید تا به صورت اصولی مشکلات خودرویتان را رفع کنید.تعمیرگاه گیربکس سروستانی با استفاده از جدیدترین و مدرن‌ترین تجهیزات در کنار شماست؛ تا عیب یابی خودرویتان را به صورت کامل انجام دهند. بنابراین بدون ذره‌ای نگرانی گیربکس خود را به ما بسپارید تا مشکلات آن را برای شما رفع کنیم.

3) صدای ناله و کوبش در خودرو

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام رانندگی صداهای غیر عادی مانند ناله و کوبیدن را شنیده باشید. امکان دارد در همان ابتدای کار این مشکل برای شما بسیار بی‌اهمیت باشد و به آن توجه‌ای نکنید. توجه داشته باشید اگر تعمیر گیربکس در کرمان را به تعویق بیندازید، قسمت‌های دیگر خودرو دچار آسیب می‌شوند.

احتمال دارد آسیب دیدگی چرخ دنده‌ها یا کاهش سطح روغن گیربکس باعث ایجاد این صدا در خودرو شوند. بررسی دقیق قطعات و تشخیص درست مشکل خودرو تنها با کمک افراد باتجربه امکان‌پذیر است. اگر شما هم می‌خواهید  از سالم بودن خودرو و قطعات آن مطمئن شوید؛ گیربکس خودروی خود را برای تعمیرگاه شیراز گیربکس ارسال کنید تا به صورت کامل آن را بررسی کنیم.

راه‌های مراقبت از گیربکس اتوماتیک

راه‌های مراقبت از گیربکس اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در کرمان

1) بررسی کامل روغن گیربکس

در قسمت‌های قبل در مورد اهمیت مایع انتقال صحبت کردیم. روغن گیربکس و فیلتر آن باید در مدت زمان‌های مشخصی تعویض شوند. اگر تصور می‌کنید تعویض روغن کار ساده‌ای است،  باید بگوییم این طرز فکر کاملا اشتباه است. با پیشرفت سریع در صنعت خودروسازی، تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک هم بسیار پیچیده شد. به صورتی که تعویض روغن خودروهای اتومات به روش سنتی ممکن است باعث به وجو آمدن مشکل شود؛ با تعویض روغن گیربکس با ابزارهای قدیمی و به صورت دستی همواره مقداری روغن آلوده در خودرو باقی خواهد ماند.

به همین علت پیشنهاد می‌کنیم پس از هر بار تعویض روغن با دستگاهای پیشرفته و یا تعمیر گیربکس در کرمان؛ فیلتر را هم به صورت کامل بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید. خوشبختانه تعمیرگاه شیراز گیربکس با استفاده از کامل‌ترین تجهیزات، تعویض روغن را به صورت دقیق و کامل برای شما انجام خواهد داد.

2) خودروی خود را به صورت مداوم سرویس کنید.

مطمئنا اگر شما هم به سلامتی خودروی خود بسیار اهمیت می‌دهید، بارها نام سرویس دوره‌ای گیربکس را شنیده‌اید. در حقیقت سرویس های دوره‌ای یکی از موثرترین کارها برای افزایش عمر قطعات خودرو هستند.

سرویس دوره‌ای گیربکس اتوماتیک بخش منظمی از تعمیر و نگهداری از خودرو است. یعنی در کنار بررسی روغن، سایر قسمت‌های گیربکس هم بررسی شده و در صورت نیاز قطعات گیربکس تعمیر و یا تعویض می‌شوند. بنابراین تاثیر زیادی بر روی پیشگیری از تعمیر گیربکس در کرمان و کاهش هزینه‌های تعمیر دارد. تعمیرگاه شیراز گیربکس برای افزایش ایمنی در خودرو و طول عمر گیربکس با ارائه بهترین خدمات، سرویس دوره‌ای را برای شما عزیزان انجام می‌دهد. هدف ما این است که شما رانندگی لذت بخش را تجربه کنید. پس با خیالی راحت سرویس دوره‌ای خودروی خود را به ما بسپارید.

کلام آخر

در این مطلب قصد داشتیم اطلاعات مختصر و مفیدی را در مورد گیربکس‌های اتوماتیک در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر شما هم می‌خواهید خودرویتان عملکردی بسیار خوب داشته باشد و از تعمیر گیربکس در کرمان پیشگیری کنید؛ باید نسبت به علائم و مشکلات گیربکس خودرویتان حساس باشید.

بنابراین اگر احساس می‌کنید که گیربکس اتوماتیک خودروی شما آسیب دیده و نیاز به تعمیر تخصصی دارد؛ مجموعه شیراز گیربکس در کنار شماست. فقط کافی است با تعمیرگاه شیراز گیربکس در ارتباط باشید و مشکلات خودروی خود را با ما در میان بگذارید. سپس با ارسال گیربکس، ما صفر تا صد تعمیر را برای شما انجام می‌دهیم.

نوبت تعمیر گیربکس اتوماتیک در شیراز

⚠️ کاربران گرامی توجه نمایید؛ در مجموعه شیراز گیربکس خدمات مرتبط با "تبدیل گیربکس دنده ای به گیربکس اتوماتیک" ارائه نمی شود. به استثنا این مورد، همکاران ما آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک به شما عزیزان هستند. .

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

چه روزهایی برای مراجعه شما به تعمیرگاه مناسب تر است؟*

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *