تعمیر گیربکس اتوماتیک, تعمیرگاه گیربکس سروستانی, گیربکس اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک سروستانی

گیربکس اتوماتیک سروستانی

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سروستانی

شما عزیزان می‌توانید خودروهای خود را با اطمینان خاطر در اختیار تعمیرکاران حرفه‌ای ما در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سروستانی بسپارید. در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سروستانی، خدمات مختلفی در ارتباط با گیربکس‌ اتوماتیک انواع خودروهای خارجی و داخلی صورت می‌گیرد.

برخی از این خدمات عبارتند از:

رفاه حال مشتریان

گیربکس اتوماتیک سروستانی

در گذشته صاحبان خودرو جهت تعمیر گیربکس سردرگم بوده، و ناچارأ مجبور به پرداخت هزینه های گزاف می‌شدند. و یا مجبور به حمل خودروهای خود به شهرهای تهران و اصفهان بودند که آن هم شامل اتلاف وقت و هزینه های حمل و نقل و تعمیرات می‌شد.

تعمیرگاه سروستانی، مفتخر است که در طول 45 سال سابقه درخشان، توانسته بیش از 30 استادکار را آموزش و وارد بازار کار کند. تعدادی از این استادکاران هم اکنون در کشور هایی نظیر آمریکا، استرالیا و برخی از کشور‌های اروپایی مشغول فعالیت‌های مرتبط با مکانیکی خودرو هستند.

گواهینامه های معتبر

کادر تخصصی شیراز گیربکس، موفق به کسب مدارک متعدد از مراکز عالی از جمله دانشگاه صنعتی شریف شده است.

تاریخچه

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سروستانی (فرزاد سابق) با بیش از 45 سال سابقه در امر تعمیرات خودرو مفتخر است خدماتی با کیفیت و رضایتمندی را به همشهریان و هم استانی های عزیز ارائه می‌دهد.

این کارگاه تخصصی و با سابقه، فعالیت خود را در سال 1354 در خیابان چهارراه حافظیه آغاز نموده و پس از ده سال، کارگاه خود را به خیابان ساحلی شرقی انتقال داد. در همان سالها اولین امداد خودرو شبانه روزی را در شیراز تاسیس نمود که همچنان مشغول بکار است.

تعمیرگاه سروستانی در سال 1380 عاملیت مجاز تخصصی تعمیرات خودرو گروه خودرو سازی سایپا را دریافت و پس از 10 سال کار با کیفیت و با صداقت، جهت ارتقاء کار و رفاه حال همشهریان عزیز، از سال 1390 فعالیت خود را بصورت جدی در امر تعمیرات گیربکس‌ اتوماتیک انواع خودرو‌ها آغاز نمود.

گیربکس اتوماتیک سروستانی

مطالب مرتبط

4 نظر در “گیربکس اتوماتیک سروستانی

  1. مهدی گفت:

    با سلام
    بنده یک دستگاه پژو پارس تیوفایو مدل ۹۸ دارم که تا کنون ۱۶۵۰۰ تا کار کرده که تا کیلومتر ۱۴۰۰۰ هیچ مشکلی نداشته ولی در کیلومتر ۱۴۰۰۰بخاطر روغن ریزی از زیر به نمایندگی مراجعه کرده و علت روغن ریزی را از شفت ورودی کاسه نمد تشخیص و تعمیر کردند متاسفانه از آن موقع تا حالا که دقیقا ۲۵۰۰ کیلومتر کار کرده سه بار صفحه کلاچ سوزونده که بار آخر بخاطر سلب اعتماد از نمایندگی قبلی به نمایندگی دیگری مراجعه کردم آنها گفتند علت سوختن صفحه کلاچ ها استفاده از قطعات نامرغوب بوده به گفته خودشان از صفحه کلاچ و دنده فلایول و کاسه نمد و قطعات مرغوب شرکتی استفاده کردند که پس از تعمیر بعد از سی کیلومتر رانندگی متوجه بوی سوختگی شدم و به نمایندگی مراجعه و پس از تست ماشین چند دقیقه رانندگی توسط کارشناس نمایندگی قبول کردند که گیربکس ایراد دارد و بوی سوختگی از صفحه کلاچ است و خودرو را برای برسی و مشورت با دیگر کارشناسان در نمایندگی نگه داشتند. بنظر شما علت سوختن پی در پی صفحه کلاچ چی میتونه باشه،؟ لازم به ذکر است در نمایندگی قبلی گیربکس را پس از باز کردن بجای اینکه با دست پایین بیاورند از همون بالا پرت میکردن روی زمین، آیا ممکن است خود بدنه گیربکس در اثر این پرت کردنها صدمه دیده باشد؟
    لطفاً اگر موردی بنظرتون می رسد بنده را راهنمایی فرمایید. متشکرم

    1. hossein zamani گفت:

      درود بر شما
      دلیل اصلی سوزوندن صفحه کلاچ بار زدن به ماشین، بکسل کردن خودرو دیگه و تو چاله افتادن خودرو که با زور و فشار آوردن به خودرو بخواین از چاله بیرون بیاید هست.
      دلیل دوم به نظر بنده اینه که امکان داره بوش های دور گیربکس نگذاشته باشن یا یک جای پوسته شکستگی یا ترکی داره که باعث میشه خوب صفحه کلاچ سنتر نشه و زود بسوزه.
      جهت اطلاعات بیشتر و رفع مشکل می توانید با شماره 09171067318 تماس بگیرید

  2. مهدی حمزه نیا گفت:

    سلام وقت بخیر بنده برلیانس h230 با دنده ATMدارم که سال گذشته صفحه کلاج و شیر برقی یا (به قول بعضی از تعمیرکارها عملکرد) رو تعویض کردم و یه صدایی از گیربکس موقع تعویض دنده مثل ماشینهای دنده ای شنیده میشد و بعد از تعویض صفحه کلاج و .. رفع نشده بلکه الان بیشتر هم شده حتی تو ترافیک مشکل هم دارم انگار ماشین لگد میزنه یا و نمیشه با سرعت کم رانندگی کرد چون موقع تعویض دنده تقه میخوره . یکی از تعمیرکارها میله ای رو بهم نشون داد که گفته این مربوط به دیفرانسیل هست که خلاصی داره و باعث این اتفاقها میشه!!!!!برام سواله که اگه گیربکس نیست چرا سیستم عملکرد وقتی میزاری رو دنده جلو یا عقب دیر عمل میکنه؟؟ یا چرا حتما باید گاز بدی تا راه بیوفته؟؟؟؟ و اگه دف اون مشکل داره چرا موقع تعویض دنده صدای جا رفتن و تعویض دنده رو من داخل کابین میشنوم؟؟

    1. سارا ذبیحی گفت:

      با سلام ما در مجموعه با گیربکس نیمه اتومات کار نمیکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *