نوبت تعمیر گیربکس اتوماتیک در شیراز

⚠️ کاربران گرامی توجه نمایید؛ در مجموعه شیراز گیربکس خدمات مرتبط با "تبدیل گیربکس دنده ای به گیربکس اتوماتیک" ارائه نمی شود. به استثنا این مورد، همکاران ما آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک به شما عزیزان هستند. .

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

چه روزهایی برای مراجعه شما به تعمیرگاه مناسب تر است؟*

سیستم دریافت نوبت تعمیر گیربکس اتوماتیک در شیراز

چرا سیستم دریافت نوبت گیربکس اتوماتیک به صورت غیر حضوری و آنلاین اهمیت بالایی دارد؟ زیرا هیچ چیز به اندازه ارائه خدمات باکیفیت و رضایت بخش به هم وطنان عزیزمان اهمیت ندارد.

ما در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سروستانی با راه اندازی سیستم نوبت دهی گیربکس اتوماتیک که به صورت آنلاین و غیر حضوری می باشد، آماده ارائه کلیه خدمات مرتبط با گیربکس اتوماتیک به شما عزیزان هستیم.

پس از تکمیل فرم نوبت تعمیر گیربکس توسط شما، اطلاعاتی از نوع مشکلی که با آن درگیر هستید در اختیار ما قرار می گیرد. سپس همکاران ما در تعمیرگاه شیراز گیربکس با شما تماس گرفته، روز و ساعت مراجعه به تعمیرگاه که برای شما مناسب باشد را هماهنگ می کنند.

به همین سادگی، مشکل گیربکس اتوماتیک خودرو شما برطرف شد.

خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک

در ادامه تنها بخشی از خدماتی که توسط تعمیرگاه شیراز گیربکس ارائه می شود، قابل مشاهده است. کارشناسان و تعمیرکاران ما در این مجموعه تعمیرگاهی با ارائه باکیفیت کلیه خدمات مرتبط با گیربکس اتوماتیک، همواره به دنبال جلب رضایت و برطرف سازی کامل مشکلات گیربکس اتوماتیک در خودرو شما هستند.

ما با راه اندازی سیستم نوبت دهی گیربکس اتوماتیک به صورت غیر حضوری و آنلاین، در تلاشیم فرآیند حل مشکل خودرو شما را بهبود بخشیم.

تبدیل گیربکس دنده ای به اتوماتیک

تعمیر و سرویس valve body

رفع تقه های شروع به حرکت

تعمیر انواع Torque converter

رفع تقه های شروع به حرکت

سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک

ساکشن روغن گیربکس

ساکشن روغن گیربکس

سرویس توربین

سرویس توربین

valve body

رفع تقه های دنده عقب

خودرو بر رایگان

خودرو بر رایگان

رفع تقه های شروع به حرکت

رفع تقه های شروع به حرکت

سرویس ساعتی خودرو

سرویس ساعتی

سرویس گیربکس اتوماتیک

سرویس گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک

جهت دریافت نوبت از مجمع تعمیرگاهی شیراز گیربکس، فرم نوبت دهی گیربکس اتوماتیک که در ابتدای صفحه قابل مشاهده است را تکمیل نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

همچنین می توانید با شماره گیری شماره تماس های 09171067318 ، 09373202035 ، 07132257235 به صورت تلفنی اقدام به رزرو نوبت تعمیر گیربکس نمایید.

پس از دریافت نوبت تعمیر گیربکس می توانید از طریق آدرسی که در ادامه قابل مشاهده است، به تعمیرگاه تشریف بیاورید.

آدرس: شیراز – ساحلی شرقی – بالاتر از ترمینال کاراندیش (نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

سوابق و تاریخچه تعمیرگاه شیراز گیربکس

تعمیرگاه سروستانی (فرزاد سابق) - نوبت تعمیر گیربکس
تعمیرگاه سروستانی (فرزاد سابق) - نوبت تعمیر گیربکس

تاریخچه:

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سروستانی (فرزاد سابق) با بیش از 45 سال سابقه در امر تعمیرات خودرو، با افتخار خدماتی با کیفیت و رضایت بخش به هم وطنان محترم ارائه می دهد.

این کارگاه تخصصی در طول دوران فعالیت اش همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان خود بوده و در این مسیر ذره ای کوتاهی نکرده. راه اندازی سیستم نوبت دهی گیربکس اتوماتیک جدید ترین اقدام ما در جهت سهولت بخشیدن به فرآیند رفع ایراد در گیربکس اتوماتیک خودرو شماست.

این کارگاه تخصصی در سال 1354 در خیابان چهارراه حافظیه راه اندازی و پس از ده سال کارگاه خود را به خیابان ساحلی شرقی انتقال داد. در همان سال ها اولین امداد خودرو شبانه روزی را در شیراز تاسیس نمود که همچنان مشغول بکار است.

تعمیرگاه سروستانی (شیراز گیربکس) در سال 1380 عاملیت مجاز تخصصی تعمیرات خودرو گروه خودرو سازی سایپا را دریافت و پس از 10 سال کار با کیفیت و با صداقت، جهت ارتقاء کار و رفاه حال همشهریان عزیز، از سال 1390 فعالیت خود را بصورت جدی در امر تعمیرات گیربکس‌های اتوماتیک انواع خودرو آغاز نمود.

سوابق:

صاحبان خودرو در گذشته جهت تعمیر گیربکس سردرگم بوده و مجبور به پرداخت هزینه های گزاف جهت تعمیر خودرو خود می‌شدند. و یا مجبور به حمل خودروهای خود به شهرهای تهران و اصفهان بودند که آن هم شامل اتلاف وقت و هزینه های حمل و نقل و تعمیرات می‌شد.

ما در سایت شیرازگیربکس با راه اندازی سیستم نوبت دهی گیربکس اتوماتیک فرآیند حضور شما در تعمیرگاه و همچنین برطرف سازی مشکلات خودرو شما را بهبود بخشیده ایم.

همچنین کادر تخصصی شیراز گیربکس، موفق به کسب مدارک متعدد ازمراکز عالی (دانشگاه صنعتی شریف) شده است.

تعمیرگاه سروستانی (شیراز گیربکس)، مفتخر است که توانسته در طول 45 سال سابقه درخشان، بیش از 30 استادکار را آموزش و وارد بازار کار کند. لازم به ذکر است، تعدادی از این استادکاران هم اکنون در کشور هایی نظیر آمریکا، استرالیا و برخی از کشور‌های اروپایی مشغول فعالیت‌های مرتبط با مکانیک خودرو هستند.