اطلاعات عمومی خودرو ها, گیربکس, گیربکس اتوماتیک

برترین خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک در سال 2021

خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک

در دنیا خودرو‎‌های بی‌نظیری وجود دارد که در آنها از گیربکس‌های اتوماتیک استفاده شده. ما در ادامه 10 تا از برترین خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک در سال 2021 را معرفی کرده‌ایم. از خودرو‌های خانوادگی و شهری گرفته، تا خودرو‌های شاسی بلند مناسب مسافرت.

BMW Series 3

خودرو بی ام و سری 3، یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک دارد که بسیار عالی است. این خودرو به شدت برای علاقه مندان به خودرو‌های اسپرت، محبوب است. بی ام و سری 3 با تکنولوژی آمیخته شده، و فضای داخلی و بیرونی بسیار شیک و دلنوازی دارد.

خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک - BMW Series 3

Skoda Kodilaq

شودا کادیلاک یک شاسی بلند جادار است. در این خودرو فضای کافی برای چهار نفر وجود دارد و یک صندوق عقب جادار که هر چیزی در آن جای می‌گیرد. حتی این امکان وجود دارد که این خودرو را با هفت صندلی داشته باشید. Skoda Kodilaq یک اتومبیل راحت است. گیربکس هفت سرعته اتوماتیک اختیاری آن به راحتی تغییر می‌کند، و با انتخاب موتورهای مختلف در دسترس است.

خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک - Skoda Kodilaq

Mercedes A-Class

مرسدس کلاس آ یکی از محبوب‌ترین خودروهای کوچک با تکنولوژی پیشرفته است. تمام موتورهای آن با جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک در دسترس است. رانندگی با این خودرو، احساس فوق العاده‌ای را به شما منتقل می‌کند.

خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک - Mercedes A-Class

Ford Focus

خودرو فورد فوکوس، سواری فوق العاده‌ای دارد. اکنون با سطح قابل توجهی از کیت فنی و ایمنی پر شده و فضای خوبی را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. در این خودرو یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک در اختیار دارید که می‌توانید آن را با مجموعه‌ای از موتورها مشخص کنید.

خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک - Ford Focus

Hyundai i10

ظرفیت هیوندای آی 10 فقط به اندازه چهار نفر و مقدار کمی چمدان است. این خودرو یک گیربکس اتوماتیک دارد که نسبت به گیربکس‌هایی که در سایر اتومبیل‌های کوچک پیدا می‌کنید، دنده آن روانتر بوده و استفاده از آن راحت‌تر است.

خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک - Hyundai i10

Tesla Model 3

یکی از مهم‌ترین مواردی که در مورد اتومبیل‌های الکتریکی وجود دارد، این است که نیازی به چرخ دنده نیست. فقط پدال گاز را فشار داده و می‌روید. بهترین خودرو برای انجام این کار تسلا مدل 3 است. شرکت خودرو‌سازی تسلا، به سرعت در حال پیشرفت است. در آینده‌ای نه چندان دور، خبر‌های بسیار شگفت‌انگیزی در مورد خودرو‌های برقی خواهید شنید.

خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک - Tesla Model 3

Volkswagen Touran

امروزه خودروهای فولکس واگن، بهترین گیربکس‌های اتوماتیک موجود در بازار را دارند. بنابراین اگر به دنبال یک MPV اتوماتیک هستید، VW Touran باید در ابتدای لیست شما قرار بگیرد. این یک خودرو هفت نفره واقعاً فوق العاده است.

خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک - Volkswagen Touran

Toyota Corolla

خودرو تویوتا کرولا با انتخاب دو مجموعه هیبریدی در دسترس است که هر دو با جعبه دنده‌ای اتوماتیک، به نام CVT (گیربکس متغیر مداوم) ارائه می‌شوند. رانندگی با خودرو کرولا واقعاً آسان بوده و کار با آن مقرون به‌صرفه است. به طور کلی کرولا یک خودرو هوشمند به نظر می‌رسد که فضای داخلی شیکی دارد.

خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک - Toyota Corolla

BMW X7

خودرو لوکس بی ام و ایکس 7 دارای جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک  و بسیار نرم بوده که در هنگام سفرهای دریایی بسیار زیبا و روان است. این خودرو فشار بالایی را می‌تواند تحمل کند و واقعا پاسخگوی نیازهای شماست.

خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک - BMW X7

Porsche Boxster

نام جعبه دنده اتوماتیک در پورشه باکسستر، PDK است. این یک اتومبیل هفت سرعته دو کلاچه است که با موتور کاملاً هماهنگ بوده و نسبت به نسخه دستی بسیار بهتر است.

خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک - Porsche Boxster

منبع:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *