تعمیر گیربکس اتوماتیک, تعمیرگاه گیربکس سروستانی, گیربکس, گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس در فسا | به صورت تخصصی

خرابی و نقص در گیربکس‌های اتوماتیک همواره یکی از دغدغه‌های اساسی افراد بوده است. به همین دلیل یافتن دقیق مشکلات خودرو و رفع آن‌ها بسیار اهمیت دارد. اگر شما در شهر زیبای فسا زندگی می‌کنید و به دنبال راهی هستید تا تعمیر گیربکس در فسا را به صورت اصولی انجام دهید؛ این مطلب مخصوص شماست، پس نگرانی را کنار بگذارید و تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

یکی از دلایلی که باعث شد خودرو های اتوماتیک محبوب باشند، رانندگی بسیار راحت آن‌ها بود. اما غافل از آن که این خودروها بسیار حساس هستند و به توجه ویژه‌ای نیاز دارند؛ اما متاسفانه اغلب افراد این موضوع را نادیده می‌گیرند.

اولین راه برای تعمیر تخصصی گیربکس در فسا یافتن تعمیرگاه مناسب است. از آن جایی که خودروهای اتومات قطعات پیچیده‌ای دارند و تعمیر آن نیاز به تخصص بالایی دارد؛ پیشنهاد می‌کنیم قبل از انجام تعمیرات، حتما در مورد تعمیرگاه مورد نظر تحقیق کنید.

برای آسان‌تر کردن کار شما، در ادامه با یکی از باتجربه‌ترین و پرطرفدارترین تعمیرگاه‌های تعمیر گیربکس اتوماتیک در شیراز آشنا می‌شویم. این تعمیرگاه برای رفع مشکلات خودرو از جدیدترین و مدرن‌ترین متدهای روز استفاده می‌کند. در بخش‌های بعد خصوص این مورد بیشتر صحبت می‌کنیم.

مراحل تعمیر گیربکس در فسا

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

همه چیز در مورد تعمیرگاه گیربکس سروستانی

تعمیرگاه سروستانی | تعمیر گیربکس در فسا
تعمیرگاه سروستانی | تعمیر گیربکس در فسا

همان طور که گفتیم اولین و مهم‌ترین مرحله برای تعمیر گیربکس در فسا یافتن تعمیرگاه مطمئن است. از آن جایی که خودروهای اتوماتیک قطعات متحرک بیشتر و کامپیوتر هوشمند دارد؛ بنابراین طبیعی است که نحوه تعمیرات آن‌ها بسیار مهم باشد. توصیه می‌کنیم تعمیرات خودروی خود را حتما به افراد باتجربه و مهارت دیده بسپارید.

اگر شما هم در انتخاب تعمیرگاه برای خودرویتان بسیار سخت گیر هستید؛ تعمیرگاه گیربکس سروستانی پیشنهاد ما برای شما خواهد بود. این مجموعه که با مهندسان و افراد دوره دیده تعمیر گیربکس اتوماتیک همکاری دارد، تعمیرات گیربکس اتوماتیک خودرو شما را به صورت تخصصی انجام می‌دهند.

تعمیرگاه گیربکس سروستانی، با بیش از 45 سال سابقه در امر تعمیرات خودرو افتخار این را دارد که در سراسر کشور عزیزمان مورد اعتماد قرار گرفته است. در طول این سال‌ها اولویت تعمیرگاه گیربکس سروستانی بر این بوده که با استفاده از خدمات با کیفیت، تجربه‌ای خوب را از رانندگی برای شما عزیزان رقم بزند.

اگر شما هم می‌خواهید خودرویتان جان تازه‌ای بگیرد، می‌توانید برای تعمیر گیربکس خودرویتان، بر روی تعمیرگاه گیربکس سروستانی حساب کنید. برای این کار در ابتدا برای رفع ابهام و سوالات خود با تعمیرگاه سروستانی که اطلاعات تماس را در ادامه مشاهده می کنید، در تماس باشید. سپس گیربکس خودرویتان را برای تعمیرگاه ارسال کنید. در مجموعه تعمیرگاهی معرفی شده، صفر تا صد تعمیر را برای شما انجام می‌دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، در تماس باشید.

خدمات تعمیرگاه گیربکس سروستانی؛ تعمیر گیربکس در فسا

چرا تعمیرگاه گیربکس سروستانی؟

آشنایی با تعمیرگاه سروستانی | تعمیر گیربکس در فسا
آشنایی با تعمیرگاه سروستانی | تعمیر گیربکس در فسا

گیربکس اتوماتیک یکی از اصلی‌ترین بخش‌ها در خودروهای مدرن امروزی است. این قطعه به علت داشتن کارایی بالا در سلامت و عملکرد خودرو بسیار تاثیر دارد. در طی این سال‌ها با توجه به افزایش قیمت‌ خودرو، تعمیر گیربکس در فسا نیز بسیار پرهزینه شده است.

زمانی می توان ادعا کرد تعمیر گیربکس به درستی انجام شده، که خودروی شما توسط تیمی متخصص مورد بررسی قرار بگیرد. علاوه بر همه این‌ها با پیشرفت صنعت خودرو، نیاز است که برای تعمیرات اساسی گیربکس و قطعات آن از ابزار و تجهیزات مدرن استفاده کنید.

با همه توضیحاتی که ارائه شد، متوجه شدید که انتخاب تعمیرگاه مناسب بر روی عملکرد و آینده خودروی شما تاثیرگذار خواهد بود. خوشبختانه تعمیرگاه شیراز گیربکس با سابقه درخشان خود ثابت کرد که فارغ از تمامی مشکلات، به اعتماد هموطنان عزیز بسیار اهمیت می‌دهد.

این تعمیرگاه در جهت آرامش خاطر شما و همچنین افزایش ایمنی برای عزیزانتان از به‌روزترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات استفاده می‌کند. اکثر افراد همواره به دنبال راهی برای پیشگیری از به وجود آمدن مشکل و تعمیر گیربکس در هستند. باز هم تعمیرگاه شیراز گیربکس (گیربکس سروستانی) در این مورد شما را تنها نگذاشته و اقداماتی را برای انجام سرویس‌های دوره‌ای انجام داده است. ما برای انجام درست و صحیح سرویس‌های دوره‌ای و همچنین تعمیر قطعات گیربکس خودرو، از مهندسان و متخصصان دوره دیده در مجموعه خود استفاده می‌کنیم.

همه چیز در مورد گیربکس اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در فسا

در طول این سال‌ها نام خودروهای اتوماتیک را بارها شنیده‌ایم. همان طور که مشخص است در خودروهای اتومات تعویض دنده به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. در حقیقت به همین دلیل است که بسیاری از افراد به سمت آن جذب شدند.

در این خودروها مبدل گشتاور یا همان Torque Convertor به جای کلاچ استفاده می‌شود. نحوه انتقال قدرت در این گیربکس به این صورت است که مبدل گشتاور موتور را به سیستم انتقال قدرت متصل می‌کند و از سیال تحت فشار برای انتقال نیرو به چرخ دنده استفاده می‌شود. نوع انتقال در گیربکس‌های اتوماتیک اکثرا به صورت هیدرولیکی است.

از مزیت‌های اصلی گیربکس‌های اتوماتیک، داشتن سنسورها و کامپیوتر (ECU) است. در حقیقت این سنسورها اطلاعاتی مانند میزان دور موتور، سرعت اتومبیل و مقدار گشتاور را از قسمت‌های مختلف خودرو دریافت کرده و آن‌ها را به کامپیوتر گیربکس ارسال می‌کنند. توجه کنید اطلاعات مهم مانند مشکلات گیربکس و تعویض سریع‌تر دنده به کامپیوتر (ECU) ارسال می‌شود.

گیربکس‌های اتوماتیک انواع مختلفی دارند. در هر خودرو با توجه به شتاب و سرعت دلخواه، ممکن است گیربکس‌های متفاوتی استفاده شوند. این قطعه با توجه به اینکه به صورت مداوم در حال حرکت است، بیشتر از سایر قطعات خودرو در معرض فرسودگی قرار می‌گیرد.

بنابراین برای جلوگیری از خراب شدن قطعات گیربکس و همچنین تعمیر گیربکس در فسا باید سرویس‌های دوره‌ای را جدی بگیرید. حتی کوچک ترین و جزئی‌ترین علائم می‌توانند آسیب‌های جدی را برای خودرو ایجاد کنند. برای رفع تخصصی هر نوع مشکل و خرابی در مشکلات گیربکس اتوماتیک و همچنین دریافت مشاوره، با همکاران ما در مجموعه شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

• مطلب مرتبط:

همه آنچه نیاز است راجب گیربکس اتوماتیک بدانید

سرویس گیربکس اتوماتیک

همراهی و اعتماد شما به مجموعه شیراز گیربکس

رایج‌ترین علائم هشدار دهنده تعمیر گیربکس در فسا

رایج‌ترین علائم هشدار دهنده تعمیر گیربکس در فسا
رایج‌ترین علائم هشدار دهنده تعمیر گیربکس در فسا

گیربکس اتوماتیک از قطعات مختلفی تشکیل شده است. به همین علت سالم بودن این قطعات بر روی عملکرد سایر قطعات خودرو و همچنین کیفیت رانندگی شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. سیستم این نوع از گیربکس‌ها به گونه‌ای هوشمند طراحی شده که بروز کوچک‌ترین عیب و نقصی باعث عدم کارکرد صحیح گیربکس می‌شود.

بنابراین باید قبل از بروز علائم جدی‌تر خودرو را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه گیربکس در فسا ببرید تا به صورت کامل بررسی شود. در ادامه در مورد رایج‌ترین علائمی که منجر به تعمیر گیربکس در فسا خواهند شد به صورت مفصل صحبت می‌کنیم.

اما توجه داشته باشید که تنها دانستن این موارد کافی نیست و اگر مشکلات جدی‌تری دارید حتما با کارشناسان متخصص صحبت کنید. پس اگر احساس می‌کنید که خودروی شما نیاز به بررسی‌ دارد و شما به تنهایی از عهده تعمیر آن بر نمی‌آیید؛ توصیه می‌کنیم حل شدن این مشکل را به تیم تخصصی تعمیرگاه شیراز گیربکس بسپارید تا به صورت اصولی آن را برای شما انجام دهند.

1) گرمایش بیش از حد

گرمایش بیش از حد گیربکس اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در فسا

یکی از مشکلات مشترک در بین بسیاری از صاحبان خودروهای اتوماتیک، گرم شدن بیش از حد گیربکس است. بالا رفتن حرارت گیربکس و روغن موجود در آن شاید در مراحل اولیه مشکل جدی ایجاد نکند. اما با گذر زمان این افزایش دما در خودرو بر روی سوپاپ‌های کنترل فشار تاثیرات منفی خواهد گذاشت. به همین علت عملکرد قطعات گیربکس مختل می‌شود و عمر گیربکس کاهش پیدا می‌کند.

یکی از راه‌هایی که می‌توان با کمک آن جلوی این مشکل جدی را گرفت، تعویض به موقع روغن است. توجه داشته باشید که یکی از اصلی‌ترین مایعات برای عملکرد خوب گیربکس، روغن آن است. به عبارت دیگر بدون روغن هیچ گیربکس اتوماتیکی وجود نخواهد داشت که عملکرد خوبی داشته باشد.

علائمی مانند پایین بودن سطح روغن، آلودگی و سوختگی مایع گیربکس باعث افزایش دما در خودرو می‌شوند. اگر شما هر کدام از این علائم را دارید پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه هزینه‌های زیادی را برای تعمیر گیربکس در فسا پرداخت کنید؛ حتما مایع گیربکس را تعویض کرده و از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کنید.

2) شنیدن صداهای غیر عادی مانند زوزه

جهت سرویس و تعمیرگیربکس از افراد متخصص استفاده کنید | تعمیر گیربکس در فسا
جهت سرویس و تعمیرگیربکس از افراد متخصص استفاده کنید | تعمیر گیربکس در فسا

در اکثر مواقع ممکن است صداهای غیر عادی را در خودرو بشنوید، شاید در ابتدا به آن توجه‌ای نکنید و خودرو را به حال خودش رها کنید. اما توجه کنید این صداها در حقیقت یکی از مشکلات اساسی خودرو را به شما هشدار می‌دهند. اگر شما هم این مشکل را دارید باید بدانید هر چه دیرتر خودرو را به تعمیرگاه گیربکس در فسا ببرید، قطعات مهم در خودرو آسیب می‌بینند. در این حالت هزینه تعمیر گیربکس برای شما چندین برابر خواهد شد.

در حالت کلی وجود نقص در یاتاقان‌ها، چرخ دنده‌ها و کم شدن روغن گیربکس باعث ایجاد این صداها می‌شوند.

اگر در تعمیرات خودرو و بررسی قطعات گیربکس تجربه و مهارت کافی ندارید، این کار را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید. فردی را که برای تعمیر گیربکس در فسا انتخاب می‌کنید، باید در زمینه رفع مشکلات خودرو دانش و سابقه کار بالایی داشته باشد. در این صورت است که عیب و نقص موجود در گیربکس به صورت اصولی و درست تشخیص داده می‌شود. اگر موفق نشدید فردی مطمئن را برای تعمیر خودروی خود پیدا کنید، بهترین راه‌حل این است که مشکلاتتان را با کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی در میان بگذارید. تیم تخصصی ما در مجموعه شیراز گیربکس در کنار شماست تا نگرانی‌های شما برای تعمیرات خودرو به صورت کامل برطرف کند.

3) تاخیر در عملکرد گیربکس

تاخیر در عملکرد گیربکس؛ تعمیر گیربکس در فسا
تاخیر در عملکرد گیربکس؛ تعمیر گیربکس در فسا

همان طور که گفتم همه ما به علت رانندگی راحت‌تر خودروهای اتومات را دوست داریم. وجود هر گونه مشکل در هنگام تعویض دنده نشان دهنده وجود مشکل در گیربکس است. البته به علت نامناسب بودن روغن گیربکس و داغ شدن بیش از اندازه قطعات داخلی خودرو، تعویض دنده به سختی انجام می‌شود.

بهتر است بدانید که تاخیر در تعویض دنده از نظر برخی از متخصصان امری طبیعی است. اما وجود سنسورهای هوشمند در خودروهای اتومات وظیفه تشخیص زمان تعویض دنده را بر عهده دارند. بنابراین هرگونه مشکل در کامپیوتر گیربکس باعث ایجاد اختلال در تعویض دنده می‌شود.

توصیه می‌کنیم هر چه سریع‌تر برای تشخیص این مشکل، تعمیر گیربکس در فسا و تعویض قطعات فرسوده و یا خراب شده اقدام کنید. توجه داشته باشید که برای تعویض قطعات حتما از با کیفیت‌ترین نوع آن‌ها استفاده کنید تا عملکرد خودرو بهتر شود.

4) سطح پایین روغن گیربکس

سطح پایین روغن گیربکس؛ تعمیر گیربکس در فسا
سطح پایین روغن گیربکس؛ تعمیر گیربکس در فسا

همه گیربکس‌های اتوماتیک برای داشتن عملکرد مناسب به مقدار معینی روغن نیاز دارند؛ اگر مقدار این مایع از حد طبیعی کمتر باشد، شما مشکلاتی مانند لغزش و تکان خوردن گیربکس، تاخیر در تعویض دنده‌ها و همچنین افزایش دمای خودرو را تجربه خواهید کرد.

از طرفی پایین بودن سطح گیربکس می‌تواند ناشی از نشت روغن هم باشد. مایع گیربکس می‌تواند از واشرها و کابل‌های هم محور نیز نشت کند که علت آن در اکثر مواقع معیوب بودن واشرها یا قطعات است. در این صورت برای تعمیر گیربکس در فسا حتما باید قطعات گیربکس به صورت کامل بررسی شوند و در صورت نیاز تعویض شوند. توجه داشته باشید که کیفیت قطعات استفاده شده بسیار مهم است پس سعی کنید از قطعات اصلی برای رفع بسیاری از مشکلات خودرویتان استفاده کنید.

یکی دیگر از راه‌‌های حل این مشکل چک کردن سطح روغن است. اما اگر فکر می‌کنید چک کردن یا همان تعویض روغن کار ساده‌ای است، کاملا اشتباه می‌کنید. همان طور که در قسمت‌های قبل به آن اشاره کردیم تعویض روغن خودروهای اتومات به روش سنتی اصلا اصولی نیست؛ زیرا با تعویض روغن گیربکس با ابزارهای قدیمی و به صورت دستی همواره مقداری روغن آلوده در خودرو باقی خواهد ماند.

تعمیرگاه گیربکس سروستانی با استفاده از جدیدترین و مدرن‌ترین تجهیزات، تعویض روغن را برای شما انجام می‌دهد. بنابراین بدون نگرانی خودروهای خود را به ما بسپارید تا مشکلات آن را برای شما رفع کنیم.

5) روشن شدن چراغ هشدار در خودرو

روشن شدن چراغ هشدار؛ تعمیر گیربکس در فسا
روشن شدن چراغ هشدار؛ تعمیر گیربکس در فسا

روشن شدن چراغ هشدار از آن مواردی است که اصلا نباید آن را نادیده گرفت زیرا یکی از مشکلات جدی در خودرو را به شما اطلاع می‌دهد. با دیدن این مورد در خودرو باید هر چه سریع‌تر خودرویتان را به تعمیرگاه گیربکس در فسا ببرید تا بررسی شود. به احتمال زیاد سنسورها یا سلونوئیدهای گیربکس مشکل پیدا کرده‌اند.

شاید با خودتان بگویید روشن شدن چراغ هشدار در همه خودروها امری طبیعی است و نیازی به تعمیر و رسیدگی ندارد. اما اشتباه نکنید هر خودرویی جدا از اینکه اتوماتیک است یا دستی، نیاز به چک کردن و مراقبت دارد.

شما می‌توانید برای اطمینان از سالم بودن خودرو و قطعات آن، گیربکس خودروی خود را برای تعمیرگاه شیراز گیربکس ارسال کنید تا به صورت کامل بررسی شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعه شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

مسافت شهرستان فسا تا شیراز

مسافت فسا تا شیراز؛ تعمیر گیربکس در فسا

هموطنان عزیزی که در شهرستان فسا زندگی می‌کنید و به دنبال تعمیرگاهی هستید که صفر تا صد تعمیر خودرو را برای شما انجام دهد؛ پیشنهاد ما به شما این است که گیربکس خودروی خود را برای مجموعه شیراز گیربکس ارسال کنید. برای ارسال گیربکس از فسا به شیراز شما می‌توانید از دو مسیر اقدام کنید.

می‌توانید از مسیر اول 149 کیلومتر با یک ساعت و 53 دقیقه و یا از مسیر دوم 187 کیلومتر با 2 ساعت و 34 دقیقه استفاده کنید. بنابراین با خیالی آسوده خودروی خود را به تعمیرگاه گیربکس سروستانی بسپارید. این اطمینان را را به شما می‌دهیم که در زمان تحویل خودرو تمام مشکلات گیربکس خودروی شما حل شده است.

نتیجه گیری

هیچکس خواهان رانندگی با گیربکس اتوماتیک معیوب نیست. زیرا از طرفی تعمیر گیربکس بسیار پرهزینه خواهد بود و از طرف دیگر ایمنی شما بسیار در معرض خطر قرار می‌گیرد. به همین علت بسیار مهم است که به صورت مداوم به علائم و مشکلات گیربکس توجه کنید تا از بروز آسیب‌های جدی خودداری کنید. بنابراین حتی اگر در مورد مشکلات خودرو اطلاعاتی هم نداشته باشید؛ در این مطلب قصد داشتیم چندین علائم هشدار دهنده برای تعمیر گیربکس اتوماتیک را برای شما توضیح دهیم.

پس دیگر با فکر مشکلات و عملکرد نامناسب خودرو خودتان را ناراحت نکنید. تعمیرگاه شیراز گیربکس به راحتی و بدون به وجود آمدن کوچک‌ترین مشکلی می‌تواند ایرادات خودروی شما را رفع کند. پس بدون ذره‌ای نگرانی تنها کافیست با همکاران ما در ارتباط باشید و گیربکس خود را برای ما ارسال کنید. تمام تلاش مجموعه شیراز گیربکس همواره این بوده که خاطره‌ای خوش از رانندگی را برای هموطنان عزیز رقم بزند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

نوبت تعمیر گیربکس اتوماتیک در شیراز

⚠️ کاربران گرامی توجه نمایید؛ در مجموعه شیراز گیربکس خدمات مرتبط با "تبدیل گیربکس دنده ای به گیربکس اتوماتیک" ارائه نمی شود. به استثنا این مورد، همکاران ما آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک به شما عزیزان هستند. .

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

چه روزهایی برای مراجعه شما به تعمیرگاه مناسب تر است؟*

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *