تعمیر گیربکس اتوماتیک, گیربکس, گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس در اهواز | به صورت تخصصی

بدون شک در صورتی که شما هم مالک یک خودرو باشید، با قطعات مختلف و اجزای تشکیل دهنده آن به صورت نسبی آشنایی دارید. یکی از قطعات دارای اهمیت بالا در خودرو گیربکس است. گیربکس وظیفه انتقال نیرو از موتور به چرخ ها را  بر عهده دارد. نوع گیربکس در خودرو ها متفاوت است و شامل دو نوع گیربکس اتوماتیک و گیربکس غیر اتوماتیک می شوند. درمقاله تعمیر گیربکس در اهواز به چند نکته کاربردی و مهم اشاره کنیم، تا بتوانیم آشنایی شما نصبت به گیر بکس های اتوماتیک را بیشتر کنیم. گیربکس های اتوماتیک لذت رانندگی را برای رانندگان خودرو های دارای این نوع گیربکس ها، دو چندان کرده است.

در صورتی که شما هم مالک خودرو با گیربکس اتوماتیک و ساکن شهر اهواز هستید، ممکن است که موضوع تعمیر گیربکس در اهواز  و تامین قطعات اصلی و مناسب با گیر بکس خودرو یکی از دغدغه های فکری شما باشد؛ جهت تعمیر گیربکس های اتوماتیک باید به تعمیرگاهی مراجعه کرد که دارای دانش کافی و کادری مجرب باشد. همچنین امکان تهیه قطعات مورد نیاز خودروی خودتان را به راحتی داشته باشید؛ و همچنین از نظر اصالت و ضمانت کالا قابل اطمینان باشد. در این مقاله تلاش کردیم تا به برسی تعمیرگاه های مناسب و قابل اطمینان جهت تعمیر گیربکس در اهواز  و تهیه قطعات مورد نیاز خودرو بپردازیم.

معرفی تعمیرگاه سروستانی

جهت سرویس و تعمیرگیربکس از افراد متخصص استفاده کنید | تعمیر گیربکس در اهواز

تعمیرگاه سروستانی (شیراز گیربکس) فعالیت خود را از سال 1354 در چهارراه حافظیه شیراز شروع کرده است؛ و بعد از گذشت مدتی کارگاه خود را به خیابان ساحلی شرقی انتقال داده است. این مجموعه با دانش اندوزی در این سال ها بر این اراده بوده است که بتواند با ارائه خدمات تخصصی به رفاه حال هم وطنان عزیز بپردازد. تعمیرگاه سروستانی برای رفاه هموطنان ساکن در شهر زیبای اهواز، خدمات خود را جهت تعمیر گیربکس در اهواز نیز ارائه می دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

نحوه ارسال و دریافت گیربکس در تعمیرگاه سروستانی

نحوه ارسال و دریافت گیربکس در تعمیرگاه سروستانی | تعمیر گیربکس اتوماتیک در اهواز
نحوه ارسال و دریافت گیربکس در تعمیرگاه سروستانی | تعمیر گیربکس اتوماتیک در اهواز

درصورتی که خارج از استان فارس زندگی می کنید؛ می توانید جهت استفاده از خدمات مجموعه شیراز گیربکس و تعمیر گیربکس اتوماتیک خود با ارسال گیربکس خودرو به تعمیرگاه سروستانی، از این خدمات بهره مند شوید. همچنین هموطنان اهوازی می توانند با این روش از تعمیر گیربکس در اهواز بهره مند شوند.

معرفی خدمات تعمیر گاه سروستانی

معرفی خدمات تعمیرگاه سروستانی | تعمیر گیربکس اتوماتیک در اهواز
تعمیرگاه سروستانی با کادری مجرب و متعهد، با داشتن تخصص بالا در زمینه تعمیر گیربکس های اتوماتیک این قدرت را دارد تا ارائه دهنده خدمات تعمیر گیربکس در اهواز باشد. تعمیرگاه سروستانی (فرزاد سابق) دارای تجربه بیش از 45 سال در زمینه تعمیر انواع ماشین های کره ای، فرانسوی و چینی است.

هم اکنون جهت رفاه حال مردم عزیز اهواز، مجموعه تعمیرگاه سروستانی (شیراز گیربکس) هم اکنون ارائه دهنده سرویس و تعمیر گیربکس در اهواز به صورت تخصصی است. این مجموعه ارائه دهنده انواع قطعات اصلی گیربکس است؛ همچنین جهت دریافت نوبت و داشتن هرگونه سوال همکاران ما در تعمیرگاه سروستانی پاسخگوی شما خواهند بود.

همراهی و اعتماد شما به مجموعه شیراز گیربکس

عوامل تاثیر گذار بر طول عمر گیربکس اتوماتیک

عوامل تاثیر گذار بر طول عمر گیربکس اتوماتیک از نظر مجموعه شیراز گیربکس | تعمیر گیربکس در اهواز

بدون شک برای داشتن خودرویی ایمن و لذت بردن هرچه بهتر از رانندگی، نکاتی در حفظ و نحوه نگهداری خودرو وجود دارد که می بایست آن ها را رعایت کرد. در مقاله تعمیر گیربکس در اهواز تلاش شده است تا نکاتی را جهت طول عمر بیشتر این قطعه ارائه شود.

1) از روغن مناسب برای گیربکس استفاده کنید.

استفاده از روغن گیربکس اتوماتیک | تعمیر گیربکس اتوماتیک در اهواز
استفاده از روغن گیربکس اتوماتیک | تعمیر گیربکس اتوماتیک در اهواز

برای بهبود عملکرد و طول عمر گیربکس اتوماتیک خود، بهتر است که در موعد مقرر روغن گیربکس خودرو تعویض گردد. برای فهمیدن این که بعد از چه حد فاصل طی شده با خودرو باید روغن گیربکس را تعویض کنیم بهتر است که، به دفترچه راهنمای خودرو مراجعه کنید. پیشنهاد متخصصان سروستانی این است که بهتر است بعد از تحویل خودرو، طی مسافت 60 هزار کیلومترروغن خودروی صفر کیلومتر تعویض گردد و دفعات بعد از طی مسافت 35 تا 40 هزار کیلومتر جهت تعویض روغن به تعمیرگاه مناسب مراجعه کنید. تاکید به تعویض روغن در فرصت مناسب به این دلیل است که نیاز شما به تعمیر گیربکس در اهواز به حداقل برسد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

2) سرویس های دوره ای گیربکس را فراموش نکنید.

اهمیت سرویس دوره ای در حفظ و نگه داری بهتر گیربکس اتوماتیک | تعمیر گیربکس اهواز

سرویس دوره ای یکی از خدمات قابل ارائه تعمیرگاه سروستانی است که با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می شود. برای این که گیربکس شما طول عمر بیشتری داشته باشد و از خرابی آن به صورت جدی جلوگیری کنید، پیشنهاد می کنیم تا جهت انجام سرویس دوره ای به نزدیک ترین تعمیرگاه گیربکس مراجعه کنید. در مقاله تعمیر گیربکس در اهواز پیشنهاد می کنیم که جهت سرویس گیربکس اتوماتیک هر 15 ماه به تعمیرگاه مناسب مراجعه کنید. سرویس دوره ای گیربکس شامل: تعویض یا تمیز کردن فیلتر، تمیز کردن پمپ و نصب آن با واشر پمپ جدید، برسی پمپ است.

3) جهت سرویس و تعمیرگیربکس از افراد متخصص استفاده کنید.

جهت سرویس و تعمیرگیربکس از افراد متخصص استفاده کنید | تعمیر گیربکس در اهواز

به دلیل حساس بودن گیربکس در هر اتومبیل، تاکید می کنیم تا جهت تعمیر گیربکس خودرو خود از افراد متخصص و دارای علم و تجربه کافی استفاده کنید. هر نوع دستکاری و یا عمل خود سرانه به وسیله افراد فاقد تخصص می تواند باعث شود تا مالک خودرو به تعمیر گیربکس در اهواز به صورت جدی احتیاج پیدا کند. همچنین اقدام به تعمیر به وسیله افراد نا آگاه، می تواند باعث صدمات جدی به سایر بخش های خودرو نیز بشود. تعمیرگاه سروستانی با کادری مجرب و متخصص می تواند به شما امنیت خاطر بدهد که امور تعمیر و سرویس گیربکس خودروی شما با حداکثر کیفیت و توانایی صورت می پذیرد.

4) از قطعات مناسب استفاده کنید.

استفاده از قطعات مناسب جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک در اهواز

یکی از  مهم ترین نکاتی که در مجموعه شیراز گیربکس روی آن تاکید می شود جایگزینی قطعات معیوب با قطعات اصلی و دارای کیفیت است. تعمیرگاه سروستانی خرسند است که می تواند قطعاتی با اصالت را جهت تعمیر گیربکس در اهواز به مشتریان خود ارائه دهد.

لینک: صفحه محصولات مجموعه شیراز گیربکس

اهمیت اصالت و کیفیت کالا ها به دلیل طول عمر و تاثیر گذاری یک قطعه بر سایر قطعات است. در صورتی که از قطعاتی با کیفیت پایین در گیربکس استفاده شود، می تواند سایر قطعات خودرو را معیوب یا دچار نقص در عمل کرد کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

خلاصه مطالب

به لطف گیربکس های اتوماتیک لذت رانندگی بسیار بیشتر شده است؛ و با حذف پدال کلاچ آسودگی خاطر ما حین رانندگی نیز افزایش پیدا است. اما باید به خاطر داشت که گیربکس های اتوماتیک با اینکه رانندگی را برای ما راحت تر کرده است اما به همان نسبت نیز حساسیت این نوع گیربکس ها نسبت به گیربکس های معمولی نیز بیشتر شده است. با انجام سرویس های دوره ای و مراجعه به افراد متخصص جهت تعمیر و حفظ این بخش با اهمیت از خودرو، می توانیم به حفظ سلامت و ایمنی خودروی خود تلاش کرده باشیم.

در مجموعه شیراز گیربکس سعی شده تا حین معرفی خدمات خود، به رفع نیاز هموطنان عزیز با حداکثر کیفیت و توان در ارتباط با تعمیر گیربکس در اهواز پرداخته شود.

نوبت تعمیر گیربکس اتوماتیک در شیراز

⚠️ کاربران گرامی توجه نمایید؛ در مجموعه شیراز گیربکس خدمات مرتبط با "تبدیل گیربکس دنده ای به گیربکس اتوماتیک" ارائه نمی شود. به استثنا این مورد، همکاران ما آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک به شما عزیزان هستند. .

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

چه روزهایی برای مراجعه شما به تعمیرگاه مناسب تر است؟*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *