تعمیر گیربکس اتوماتیک, تعمیرگاه گیربکس سروستانی

تعمیر گیربکس اتوماتیک در نورآباد | توسط تعمیرکار متخصص

در این روز ها کمتر کسی است که با گیربکس های اتوماتیک آشنایی نداشته باشد. گیربکس اتوماتیک یکی از پرطرفدار ترین قطعات در خودرو های امروزی است. این روز ها با پیشرفت روز افزون تکنولوژی در طراحی خودرو ها نیز از دانش روز دنیا استفاده شده است. در صورتی که در شهر زیبای نورآباد زندگی می کنید و مالک یک خودرو با گیربکس اتوماتیک هستید، جهت تعمیر گیربس اتوماتیک در نورآباد می بایست به کارگاه مناسبی که از دانش کافی برخوردار است مراجعه کنید.

یکی از کارگاه های مناسب جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک در نورآباد ، مجموعه شیراز گیربکس است. مجموعه شیراز گیربکس یکی از بهترین تعمیر گاه های موجود در جنوب کشور با سابقه بیش از 45 سال می باشد. این مجموعه با کادری مجرب و متخصص علم کافی جهت تعمیر گیربکس در نورآباد است. این مجموعه جهت رفاه حال شما هموطنان عزیز ساکن در شهر نورآباد خدماتی همچون تعمیر گیربکس، سرویس های دوره ای گیربکس، اعویض روغن گیربکس و … را ارئه می دهد.

با مراجعه به این لینک می توانید وارد سایت شیراز گیربکس شوید. از خدماتی همانند تعمیر گیربکس اتوماتیک در نورآباد ، سرویس های دوره ای گیربکس، رفع صدای تقه زدن گیربکس و ساکشن روغن استفاده کنید.

آشنایی بیشتر با تعمیرگاه سروستانی

آشنایی بیشتر با تعمیرگاه سروستانی | تعمیر گیربکس اتوماتیک در نورآباد
آشنایی بیشتر با تعمیرگاه سروستانی | تعمیر گیربکس اتوماتیک در نورآباد

تعمیرگاه سروستانی (مجموعه شیراز گیربکس) باتجربه بیش از 45 سال در زمینه‌های تعمیر و سرویس گیربکس‌های اتوماتیک خودروهای فرانسوی، چینی و کره‌ای درحال‌توسعه خدمات خود با عنوان تعمیر گیربکس اتوماتیک در نورآباد است. تعمیرگاه سروستانی (مجموعه شیراز گیربکس) با به روز کردن تجربیات خود در ارتباط با تعمیر گیربکس در نورآباد در تلاش است تا، خدمات مناسبی را به مشتریان عزیز خود ارائه بدهد. در راستای بروز شدن قطعات و خودروهای موجود در کشور، مجموعه شیراز گیربکس نیز علم خود را بروز نگه‌داشته تا پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد.

این تعمیرگاه فعالیت خود را در سال 1354 در چهارراه حافظیه شیراز شروع کرد. بعد از گذشت مدت 10 سال محل کارگاه خود را به خیابان ساحلی شرقی در شیراز تغییر داد. در همان مقطع زمانی نقل‌مکان به خیابان ساحلی شرقی، اولین امداد خودروی شبانه‌روزی در شیراز را افتتاح کرد. در سال 1390 جهت رفاه بیشتر حال مشتریان فعالیت خود در زمینه تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک شروع کرد.

باید خاطرنشان شد که تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک، به علم و تخصص بالایی نیاز دارد. مجموعه شیراز گیربکس مفتخر است اعلام کند که  جهت جلب رضایت و اطمینان خاطر مشتریان خود موفق به کسب مدرک تخصصی خود در ارتباط با تعمیر گیربکس از دانشگاه صنعتی شریف شده است. همچنین تعمیرگاه سروستانی خرسند است که توانسته با فن آموزی به افرادی بااستعداد متخصصانی در زمینه تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک را پرورش بدهد. همچنین می بایست اعلام کنیم که مجموعه شیراز گیربکس می‌تواند خدماتی همچون سرویس و تعمیر گیربکس در نورآباد را نیز ارائه بدهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

ارسال گیربکس به تعمیرگاه سروستانی

ارسال گیربکس اتوماتیک به تعمیرگاه سروستانی | تعمیر گیربکس اتوماتیک در نورآباد

شما هم‌وطنان عزیز ساکن در نورآباد می‌توانید جهت استفاده از خدمات، تعمیر گیربکس اتوماتیک در نورآباد گیربکس خودروی خود را به تعمیرگاه سروستانی ارسال کنید. این اطمینان را به شما هم‌وطنان عزیز نورآبادی می‌دهیم که مجموعه شیراز گیربکس با حداکثر کیفیت در حداقل زمان گیربکس اتوماتیک خودروی شمارا تحویل خواهد داد.

همراهی و اعتماد شما به مجموعه شیراز گیربکس

معرفی خدمات تعمیر گاه سروستانی

معرفی خدمات تعمیر گاه سروستانی | تعمیر گیربکس اتوماتیک در نورآباد
معرفی خدمات تعمیر گاه سروستانی | تعمیر گیربکس اتوماتیک در نورآباد

مجموعه شیراز گیربکس به‌جز ارائه خدماتی مانند تعمیر گیربکس اتوماتیک در نورآباد سرویس‌های دیگری مانند: ارائه نوبت آنلاین، سرویس‌های دوره‌ای گیربکس و تعویض روغن را نیز ارائه می‌دهد.

این مجموعه جهت تعمیر بهتر گیربکس اتوماتیک خودروی شما با به‌کارگیری متخصصین حرفه‌ای درزمینه تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک، درگام اول ایرادات گیربکس خودرو را مشخص می‌کند. بعد از مشخص شدن ایراد گیربکس، به بررسی این نکات که گیربکس در چه حالتی بهترین بازدهی را خواهد داشت پرداخته می‌شود. در مرحله آخر به تعمیر هر چه‌بهتر گیربکس پرداخته می‌شود.

نکاتی که باعث خرابی گیربکس اتوماتیک می‌شوند

تعمیر گیربکس پژو ۲۰۶ و ۲۰۷

در ارتباط با تعمیر گیربکس نکاتی وجود دارد که بسیار دارای اهمیت می‌باشند. در مقاله تعمیر گیربکس در نورآباد تلاش کردیم تا بتوانیم به چند نمونه از مواردی که باعث خرابی گیربکس اتوماتیک می‌شود اشاره‌کنیم.

1) تعمیر گیربکس توسط افراد فاقد تخصص کافی

تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک نسبت به گیربکس‌های غیر اتوماتیک دارای هزینه بیشتری است. همچنین به تخصص بیشتری نیز احتیاج دارد. به یاد داشته باشید که جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک در نورآباد از تعمیرگاه‌های دارای تخصص و توانایی کافی استفاده کنید. همچنین می‌بایست خاطرنشان شد که گیربکس‌های اتوماتیک دارای حساسیت زیادی هستند. درصورتی‌که به تعمیرگاه‌هایی که از اعتبار کافی برخوردار نیستند مراجعه کنید، امکان دارد از قطعات معیوب و یا قطعات غیر اصلی استفاده کنند و بعد از مدتی مجدداً به تعمیر گیربکس احتیاج پیدا کنید.

2) چشم‌پوشی از سرویس‌های دوره‌ای

یکی دیگر از نکات دارای اهمیت بالا، سرویس‌های دوره‌ای است. هر قطعه الکترونیکی و مکانیکی که مدت‌زمان خاصی از فعالیت آن می‌گذرد، به تنظیمات و سرویس‌های دوره‌ای احتیاج پیدا می‌کند. در ارتباط با گیربکس‌های اتوماتیک نیز سرویس‌های دوره‌ای دارای اهمیت بالایی است. سرویس‌های دوره‌ای باعث بهتر کار کردن گیربکس می‌شود. چشم‌پوشی از سرویس‌های دوره‌ای در بلندمدت می‌تواند باعث خرابی‌هایی در گیربکس اتوماتیک شود. برای پی بردن به بهترین زمان جهت سرویس‌های دوره‌ای گیربکس اتوماتیک بهتر است با یک تعمیرکار متخصص مشاوره کنید.

مقاله مرتبط: سرویس گیربکس اتوماتیک

3) عدم توجه و رفع نکردن مشکلات کوچک گیربکس اتوماتیک

ممکن است در نحوه عملکرد گیربکس اتوماتیک مشکلاتی بسیار کوچکی وجود داشته باشد که ازنظر شما اهمیت خاصی نداشته باشد؛ اما در طولانی‌مدت می‌تواند ضربه بزرگی به گیربکس شما بزند و نیازمند تعمیرات به‌صورت جدی شوید. بهتر است درصورتی‌که گیربکس اتومبیل شما دارای مشکلاتی هرچند کوچک است، جهت انجام سرویس و تعمیر گیربکس اتوماتیک در نورآباد به تعمیرگاه مناسبی مراجعه کنید. مجموعه شیراز گیربکس مفتخر است که می‌تواند به‌صورت حضوری و الکترونیک جهت دریافت نوبت در خدمت شما عزیزان باشد.

مطلب مرتبط: نوبت‌دهی آنلاین تعمیرگاه سروستانی

4) عدم تعویض به‌موقع روغن گیربکس

آخرین نکته اشاره‌شده در این مقاله که می‌تواند به گیربکس اتوماتیک خودروی شما آسیب برساند، عدم تعویض به‌موقع روغن گیربکس اتوماتیک است. درصورتی‌که گیربکس اتوماتیک خودروی شما جدید است، اولین زمان تعویض روغن گیربکس اتوماتیک بعد از طی کردن فاصله 60 هزار کیلومتر است. دفعات بعد جهت تعویض روغن بهتر است که بعد از طی مسیر 45 هزار کیلومتری به تعمیرگاه جهت تعویض روغن مراجعه کنید. باید خاطرنشان کرد که استفاده از روغن‌های بی‌کیفیت نیز می‌تواند بر استاندارد و سلامت گیربکس‌های اتوماتیک تأثیر منفی بگذارد.

فاصله نورآباد تا شیراز

فاصله بین نورآباد تا شیراز | تعمیر گیربکس اتوماتیک در نورآباد

مسافت نورآباد به شیراز بستگی به مسیری که انتخاب می‌کنید دارد. مسافت نورآباد تا شیراز با توجه به دو مسیر موجود بین 153 تا 164 کیلومتر است. درصورتی‌که نیازمند تعمیر گیربکس در نورآباد هستید و مایل به استفاده از خدمات مجموعه شیراز گیربکس هستید، می‌توانید گیربکس خود را برای مجموعه شیراز گیربکس ارسال کنید.

خلاصه مطالب

پیشرفت روزافزون فنّاوری بر زندگی همه ما تأثیر گذاشته است. گیربکس‌های انواع خودروها نیز از این پیشرفت مستثنا نمانده‌اند. گیربکس‌های اتوماتیک با حذف پدال کلاچ باعث شده‌اند که راحتی و لذت رانندگی چند برابر شود؛ و می‌بایست یادآوری کرد که با تغییر سبک و نوع طراحی گیربکس‌ها، تعمیرکاران و متخصصین درزمینه تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک باید علم خود را بروز کنند. مجموعه شیراز گیربکس با استعانت از خدا و تکیه‌بر تجربه سالیان گذشته فعالیت خود درزمینه، تعمیرات و سرویس گیربکس‌های اتوماتیک، خرسند است که اعلام کند آماده ارائه انواع خدمات در ارتباط با تعمیر گیربکس در نورآباد است.

همان‌طور که در طول مقاله اشاره شد، گیربکس‌های اتوماتیک نسبت به گیربکس‌های دستی حساس‌تر و پرهزینه‌تر هستند. جهت طول عمر و پیشگیری از تعمیرات به‌صورت جدی می‌بایست به نکاتی مانند: سرویس‌های دوره‌ای، تعویض روغن مناسب و به‌موقع، تعمیر گیربکس به‌وسیله افراد متخصص و نگه‌داری درست از گیربکس‌های اتوماتیک پرداخت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

نوبت تعمیر گیربکس اتوماتیک در شیراز

⚠️ کاربران گرامی توجه نمایید؛ در مجموعه شیراز گیربکس خدمات مرتبط با "تبدیل گیربکس دنده ای به گیربکس اتوماتیک" ارائه نمی شود. به استثنا این مورد، همکاران ما آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک به شما عزیزان هستند. .

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

چه روزهایی برای مراجعه شما به تعمیرگاه مناسب تر است؟*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *