تعمیر گیربکس اتوماتیک, تعمیرگاه گیربکس سروستانی

تعمیر گیربکس در هرمزگان | توسط مکانیک متخصص

گیربکس اتوماتیک، یکی از اجزای خودروهای امروزی است که لذت رانندگی را برای ما بیشتر کرده. گیربکس‌های اتوماتیک با حذف پدال کلاچ باعث شده‌اند تا زحمت رانندگی کمتر شود. در مقاله تعمیر گیربکس در هرمزگان به نکاتی همچون حساسیت گیربکس‌های اتوماتیک نسبت به گیربکس‌های معمولی، تعمیرگاه‌های مناسب جهت ارائه خدمات مناسب، تهیه قطعات اصلی و باکیفیت بالا اشاره خواهد شد. اینجا تلاش شده است تا به هم‌وطنان عزیز ساکن هرمزگان، در ارتباط با بهترین خدمات قابل‌دسترس و اطلاعات مفیدی در ارتباط با گیربکس‌های اتوماتیک ارائه شود. در ادامه این مقاله با عناوین بیشتری برخورد خواهید کرد که به شما کمک خواهد کرد تا به بهترین خدمات جهت سرویس و تعمیر گیربکس در هرمزگان دسترسی داشته باشید.

دلایل معرفی تعمیرگاه سروستانی

معرفی کارگاه‌های مناسب جهت تعمیر گیربکس پژو

در مقاله تعمیر گیربکس در هرمزگان ما به معرفی و بررسی تعمیرگاه‌ مناسب و خدمات آن می‌پردازیم. یکی از بهترین مجموعه‌های قابل‌اعتماد و متخصص درزمینه تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک، تعمیرگاه سروستانی (فرزاد سابق) است. این مجموعه با سال‌ها دانش‌اندوزی و فراگیری تخصص‌های لازم در تلاش جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود است و اکنون به ارائه خدمات و تعمیر گیربکس اتوماتیک در هرمزگان می‌اندیشد.

تعمیرگاه سروستانی واقع در شهر بزرگ شیراز، بلوار ساحلی شرقی است. در ادامه این مقاله به بررسی دلایل معرفی این مجموعه می‌پردازیم.

1) گذشته درخشان

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک سروستانی (فرزاد سابق) باتجربه بیش از 45 سال ارتباط با ارائه تعمیرات انواع خودروهای چینی، فرانسوی، کره‌ای و… خرسند است که توانسته خدماتی باکیفیت و رضایتمند را به مشتریان و مراجعین محترم خود ارائه دهد.

این مجموعه در سال 1354 در خیابان چهارراه حافظیه فعالیت خود را آغاز کرد. پس از گذشت 10 سال محل تعمیرگاه خود را به خیابان ساحلی شرقی انتقال دادند. پس از گذشت مدتی، اولین امداد خودرو شبانه‌روزی را در شیراز افتتاح کردند و تا هم‌اکنون در حال خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیز است.

تعمیرگاه سروستانی در سال 1380 مدرک معتبر تعمیرات خودروهای شرکت سایپا را دریافت کرد. در سال 1390 جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز، شروع به ارائه خدمات درزمینه تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک کرده‌اند. هم‌اکنون نیز جهت رفاه حال هم‌وطنان عزیز واقع در هرمزگان این مجموعه در اندیشه ارائه خدمات و تعمیر گیربکس در هرمزگان  است.

2) ارائه خدمات نمونه در شهر و حتی در استان

درگذشته در هر شهر معدود تعمیرکارانی بودند که  دارای تخصص کافی درزمینه نای مختلف مانند: عیب‌یابی و تعمیر خودرو، ارائه سرویس‌های دوره‌ای گیربکس، تعمیر گیربکس اتوماتیک و… را دارا باشند. تعمیرگاه سروستانی با داشتن تجربه کافی و بروز کردن علم خود به‌صورت مداوم توانسته است باگذشت سال‌ها تعداد مشتریان خود و اعتماد آن‌ها را نسبت به گذشته بیشتر جلب کند. همچنین این مجموعه با راه‌اندازی سایتی که هم‌اکنون در آن مشغول خواندن این مقاله هستید (شیراز گیربکس) ارائه خدمات خود را به بستر اینترنت نیز کشانده است.

3) استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت بالا

یکی از دغدغه‌های موجود برای هر مالک خودرو، خرید و استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت مناسب است. تعمیرگاه سروستانی مفتخر است که جهت جلب رضایت بیشتر مشتریان خود، اقدام به ارائه‌ انواع قطعات خودروهای چینی، کره‌ای و فرانسوی کرده است. همچنین با مراجعه به سایت شیراز گیربکس و بخش محصولات، می‌توانید به‌صورت اینترنتی قطعات موردنیاز خود را تهیه کنید.

نحوه ارسال گیربکس به تعمیرگاه سروستانی

نحوه تعمیر گیربکس توسط تعمیرگاه سروستانی؛ تعمیر گیربکس در هرمزگان

هم‌وطنان عزیز ساکن در شهر زیبای هرمزگان درصورتی‌که صاحب خودرویی هستند که دارای گیربکس اتوماتیک است و مایل هستند که از خدمات تعمیر گیربکس در هرمزگان توسط متخصصین تعمیرگاه سروستانی استفاده کنند، می‌توانند گیربکس خودرو را برای این کارگاه ارسال کنند.

خدمات ارائه‌شده توسط تعمیرگاه سروستانی

معرفی خدمات تعمیرگاه سروستانی | تعمیر گیربکس در هرمزگان

گیربکس اتوماتیک، سرویس گیربکس دوره‌ای، ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک و به‌تازگی ارائه‌دهنده انواع خدمات و تعمیر گیربکس در هرمزگان توسط نیروهای متخصص و دارای علم کافی است. همچنین با بازدید از سایت شیراز گیربکس و انتخاب بخش خدمات می‌توانید از ارائه خدمات دقیق سایت مطلع شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

معرفی گیربکس اتوماتیک

آشنایی با گیربکس اتوماتیک، تعمیر گیربکس در هرمزگان

امروزه با پیشرفت علم استفاده از گیربکس‌های اتوماتیک رو به افزایش است. درصورتی‌که مایل به خرید یک اتومبیل یا گیربکس اتوماتیک هستید، و یا علاقه‌مند به دانستن نکات خلاصه‌ای در ارتباط با این گیربکس‌ها هستید، خواندن مقاله تعمیر گیربکس در هرمزگان به نفع شما خواهد بود. ما در این مقاله از شیراز گیربکس سعی داریم تا به‌گونه‌ای مختصر و غیرتخصصی به بررسی طرز کار انواع گیربکس‌های اتوماتیک بپردازیم.

نقش گیربکس اتوماتیک در خودرو

به‌صورت کوتاه، وظیفه گیربکس‌های اتوماتیک  انتقال نیرو از موتور خودرو به چرخ ها جهت حرکت و پیشروی خودرو است. تعویض دنده در این گیربکس‌ها به‌صورت خودکار و با توجه به‌سرعت پیشرانه خودرو صورت می‌گیرد. ظاهر اکثر گیربکس‌های اتوماتیک تقریباً شبیه به هم است.

نکاتی جهت نگه‌داری و طول عمر گیربکس اتوماتیک

نکاتی در ارتباط با طول عمر گیربکس‌های اتوماتیک، تعمیر گیربکس در هرمزگان

مسافت نورآباد به شیراز بستگی به مسیری که انتخاب می‌کنید دارد. مسافت نورآباد تا شیراز با توجه به دو مسیر موجود بین 153 تا 164 کیلومتر است. درصورتی‌که نیازمند تعمیر گیربکس در نورآباد هستید و مایل به استفاده از خدمات مجموعه شیراز گیربکس هستید، می‌توانید گیربکس خود را برای مجموعه شیراز گیربکس ارسال کنید.

1. به چراغ‌قرمز راهنمایی و رانندگی دقت کنید

اکثر رانندگان خودروهای دارنده گیربکس اتوماتیک، در زمان رسیدن به چراغ‌قرمز، دنده خودرو را از حالت D به حالت P تغییر می‌دهند. که این کار اشتباه است درصورتی‌که توقف خودرو کمتر از 2 دقیقه باشد، نباید دنده آن را تغییر دهید. زیرا استهلاک تغییر دنده بیش از نگه‌داشتن درجای آن هست. بهتر است که دنده را از حالت D بیرون آورید، آن را به حالت N ببرید.

2. رانندگی در ترافیک‌ها

در خیابان‌های شلوغ و ترافیک‌های سنگین که ممکن است حتی تا 15 دقیقه و  یا بیشتر در آن حالت باشید، بهتر است که دنده خودرو را به‌صورت دستی تغییر بدهید تا استهلاک گیربکس کمتر شود و به دلیل افت‌وخیز سرعت دنده تغییر نکند؛ در  غیر این صورت ممکن است در اسرع وقت به تعمیر گیربکس احتیاج پیدا کنید.

3. وزن ماشین شما روی چرخ‌دنده‌ها تأثیرگذار است

اگر خودرو را (مخصوصاً در سربالایی‌ها) پارک می‌کنید، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

دنده روی N قرار دهید و سپس ترمزدستی را بالا بکشید. سپس فشار  پایتان را از پدال ترمز بردارید تا این امکان برای کمک‌فنرها ایجاد شود تا از حالت فشرده خارج شوند و یا خودرو حرکت خود را انجام دهد و از ثبات خودرو و بهترین حالت آن مطلع شوید. در پایان دنده را از N به P تغییر حالت دهید.

4. نوع رانندگی تأثیر مستقیمی بر طول عمر گیربکس دارد

اکثر گیربکس‌های اتوماتیک برای رانندگی خودرو درون‌شهری و رانندگی با سرعت و شتاب نرمال طراحی‌شده است. به همین دلیل است که باید سرعت و میزان فشار بر پدال گاز متناسبی داشته باشد. به این منظور سعی کنید در هنگام رانندگی میزان ثابتی از فشار بر پدال گاز را داشته باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

مسافت بین هرمزگان و شیراز

فاصله هرمزگان تا شیراز، تعمیر گیربکس در هرمزگان

درصورتی‌که در استان زیبای هرمزگان زندگی می‌کنید و به تعمیر گیربکس در هرمزگان نیاز دارید، می‌توانید با استفاده از روش ارسال گیربکس به کارگاه سروستانی و یا طی کردن مسیر هرمزگان تا شیراز از خدمات مجموعه سروستانی استفاده تعمیر گیربکس در هرمزگان بهره‌مند شوید. مسافت استان هرمزگان تا شیراز حدوداً 577 کیلومتر است و طی کردن این مسافت به‌صورت زمینی حدوداً هفت ساعت طول خواهد کشید.

خلاصه مطالبی که در این مقاله گفته شد

در مقاله تعمیر گیربکس در هرمزگان به مواردی همچون: معرفی تعمیرگاه مناسب، خدمات تعمیرگاه سروستانی، معرفی بخش فروشگاه محصولات سایت شیراز گیربکس، آشنایی با گیربکس و نگهداری از گیربکس حین رانندگی اشاره کردیم.

تعمیرگاه سروستانی مفتخر است که با یاری خداوند متعال، تکیه‌بر توانایی‌های خود، دانش‌اندوزی و بروز نگه‌داشتن علم متخصصین توانسته است رضایت‌مندی شما عزیزان را جلب کند. هدف ما یاری‌رساندن و معرفی خدمات خود با عنوان تعمیر گیربکس اتوماتیک در هرمزگان به شما هم‌وطنان عزیز ساکن در این استان است. در صورت نیاز به هرگونه خدمات و یا حتی داشتن هرگونه سؤال، متخصصین ما در بخشپشتیبانی و بخش تماس با ما سایت شیراز گیربکس در خدمت شما دوستان خواهند بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

نوبت تعمیر گیربکس اتوماتیک در شیراز

⚠️ کاربران گرامی توجه نمایید؛ در مجموعه شیراز گیربکس خدمات مرتبط با "تبدیل گیربکس دنده ای به گیربکس اتوماتیک" ارائه نمی شود. به استثنا این مورد، همکاران ما آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک به شما عزیزان هستند. .

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

چه روزهایی برای مراجعه شما به تعمیرگاه مناسب تر است؟*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *