تعمیر گیربکس اتوماتیک, تعمیرگاه گیربکس سروستانی

تعمیر گیربکس در لار | به صورت تخصصی

اگر شما هم در شهر لار زندگی می‌کنید و به دنبال مطمئن‌ترین راه برای تعمیر گیربکس در لار هستید، این مطلب برای شماست.

همان طور که می‌دانید تعمیر گیربکس در لار را نمی‌توان به دست هر کسی سپرد. باید توجه داشته باشید که خودرو را به مطمئن‌ترین تعمیرگاه گیربکس در لار می‌فرستید. زیرا ممکن است تعمیرات به گونه‌ای انجام شوند که جدا از قطعه اصلی سایر قسمت‌ها هم آسیب ‌بینند.

اگر تصمیم دارید یکبار برای همیشه تعمیرات خودرویتان را به صورت اصولی و باکیفیت انجام دهید، تا از دست خرابی‌های گیربکس راحت شوید؛ ما به شما تعمیرگاه شیراز گیربکس را معرفی می‌کنیم. این تعمیرگاه به دلیل استفاده از مدرن‌ترین و جدیدترین تجهیزات توانست به تخصصی ترین تعمیرگاه‌ گیربکس اتوماتیک در شیراز تبدیل شود. در ادامه با تعمیرگاه شیراز گیربکس بیش‌تر آشنا می‌شویم و به متداول‌ترین سوالات شما در مورد تعمیر گیربکس در لار پاسخ می‌دهیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مراحل تعمیر گیربکس در لار

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

آشنایی با تعمیرگاه گیربکس سروستانی

تعمیرگاه گیربکس سروستانی | تعمیر گیربکس در لار

تعمیرگاه گیربکس سروستانی در شیراز بدون شک به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین تعمیرگاه‌ها شناحته می‌شود. ما در این مجموعه با کمک بهترین مهندسان و تعمیرکاران، انواع گیربکس‌های اتوماتیک را بررسی و در صورت نیاز تعمیر می‌کنیم.

به همین علت دیگر نیازی نیست نگران تعمیرات گیربکس‌ خودرویتان باشید؛ تیم تخصصی مجموعه شیراز گیربکس با انواع مختلفی از گیربکس‌های اتوماتیک آشناست و نحوه تعمیر هر کدام را به خوبی می‌دانند. در این قسمت با تعمیرگاه گیربکس سروستانی به صورت مختصر آشنا خواهسد شد.

این تعمیرگاه فعالیت خود را در سال 1354 آغاز کرده و اکنون در خیابان ساحلی شرقی شیراز مشغول به کار است.

مجموعه شیراز گیربکس در طول این سال‌ها تنها با هدف استفاده از با کیفیت‌ترین و مناسب‌ترین تجهیزات به تعمیرات خودروی مشتریان پرداخته؛ تا هموطنان عزیز با رضایت و اعتماد کامل خودرویشان را به ما بسپارند.

به همین علت است که این تعمیرگاه با بیش از 45 سال سابقه در امر تعمیرات خودرو توانست اعتماد بسیاری از هموطنان عزیز را جلب کند. از جایی که این کارگاه از افراد متخصص و با تجربه استفاده می‌کند، تعمیر گیربکس شما با اصولی‌ترین روش انجام می‌شود.

خدمات شیراز گیربکس | تعمیرگاه گیربکس سروستانی

• سرویس ساعتی   • ساکشن روغن   • خودرو بر رایگان جهت تعمیر گیربکس   • رفع تقه های دنده عقب   • سرویس کامل گیربکس اتوماتیک   • رفع ایراد چراغ S/*   • سرویس شیر برقی   • سرویس توربین   • تعمیر و سرویس انواع Valve body    • رفع تقه های شروع به حرکت   • تعمیر گیربکس

راجب نحوه عملکرد و ساختار گیربکس اتوماتیک چه می دانید؟

گیربکس اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در لار

یکی از کاربردی‌ترین و مهم‌ترین بخش در همه خودروها، گیربکس است. گیربکس‌های اتوماتیک از یک سیستم مکانیکی و رایانه‌ای بسیار پیچیده تشکیل شده‌اند. این قسمت از خودرو وظیفه دارد که نیرو را از موتور بگیرد و به محور محرک یا همان چرخ‌ها انتقال دهد.

سیستم گیربکس به علت اصطکاک و گرمایی که در اثر فعالیت اجزاهای متحرک (چرخ دنده‌ها و…) تولید می‌شود؛ با گذر زمان در مقایسه با سایر قسمت‌های خودرو، سریع‌تر دچار ساییدگی و فرسودگی می‌شود. در این صورت نیرو و به اصطلاح توان خودرو کاهش پیدا می‌کند. به همین علت است که می‌گوییم گیربکس اتوماتیک یکی از مهم‌ترین قسمت ها در خودرو به حساب می‌آید.

آگاهی از مشکلات گیربکس و مراقبت از آن، کمک می‌کند تا هم گیربکس اتوماتیک عمر بیش‌تری داشته باشد و هم عملکرد خودرو بهتر شود. از طرف دیگر با مراقبت‌های مداوم می‌توانید هزینه تعمیرات را کاهش دهید.

اگر یکی از قطعات خودرو خراب شدهو به دنبال تعمیر گیربکس در لار هستنید، می توانید با ارسال گیربکس به تعمیرگاه شیراز گیربکس مشکل آن را برطرف نمایید. بازسازی و تعمیر گیربکس فرایند پیچیده‌ای است؛ در این قسمت گیربکس کاملا باز شده و باید به صورت کامل بررسی شود؛ در نهایت در تعمیرگاه گیربکس، قسمت فرسوده و آسیب دیده تعویض می‌شود. بنابراین افراد برای انجام این تعمیرات باید علاوه بر دانش، مهارت و تجربه کافی را نیز داشته باشند.

در صورتی که به دنبال مطمئن‌ترین تعمیرگاه می‌گردید، بهترین انتخاب برای شما تعمیرگاه گیربکس سروستانی خواهد بود. همکاران ما در تیم شیراز گیربکس با ارائه بهترین خدمات، تعمیرات مورد نظر را برای شما انجام خواهند داد.

فقط کافیست گیربکس خودرویتان را برای ما ارسال کنید و در آخر پس از رفع مشکل، گیربکس را به شما برمی‌گردانیم. تعمیرات درست و مناسب گیربکس علاوه بر افزایش عمر قطعات خودرو، باعث می‌شود رانندگی ایمن و لذت بخشی را تجربه کنید.

متداول‌ترین سوالات در مورد تعمیر گیربکس در لار

متداول‌ترین سوالات در مورد گیربکس اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در لار

گیربکس‌های اتوماتیک به علت داشتن وظیفه سنگین و مهم در انتقال گشتاور موتور با کمک جریان روغن، از حساسیت بالاتری برخوردار هستند. همان طور که می‌دانید امروزه خودروهای اتومات و به اصطلاح لوکس، طرفداران بسیاری دارند. بنابراین کاملا طبیعی است که نیاز افراد به تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک افزایش پیدا کند.

مهم‌ترین نکته‌ای که در بحث تعمیرات خودرو باید به آن توجه کنید، مشکلات گیربکس اتوماتیک است. خرابی گیربکس‌های اتوماتیک می‌توانند با علائم و هشدارهای بسیار جزئی و کم اهمیت شروع شوند. بنابراین بسیار مهم است که در همان مراحل اولیه خودرو را به نزدیک ترین تعمیرگاه گیربکس در لار ببرید تا به صورت کامل بررسی شود.

اگر نمی‌دانید مشکلات مربوط به خودرویتان را با چه کسی در میان بگذارید، ما به شما مجموعه تخصص شیراز گیربکس را پیشنهاد می‌کنیم.

تعمیرگاه شیراز گیربکس در شیراز  با کمک از بهترین مهندسان و تعمیرکاران، تمام تعمیرات مربوط گیربکس خودرویتان را انجام می‌دهد؛ تا برای شما از رانندگی ایمن و لذت بخش خاطره‌ای خوب رقم بزند. در ادامه به رایج‌ترین سوالات شما در مورد تعمیر گیربکس در لار پاسخ می‌دهیم. پس با ما همراه باشید.

1) آیا خودمان به تنهایی می‌توانیم گیربکس اتوماتیک را تعمیر کنیم؟

تعمیر گیربکس در لار

بهتر است به این نکته توجه کنید که عملکرد گیربکس اتوماتیک در کیفیت و عملکرد خودرو بسیار تاثیر دارد. از طرف دیگر تمام قطعات در خودرو به یکدیگر مرتبط هستند و عملکرد یک قطعه بر روی سایر قطعات تاثیر می‌گذارد.

پس توصیه ما این است که اگر در تعمیرات خودرو تجربه و مهارت کافی ندارید، این کار را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید. فردی را که برای تعمیر گیربکس در لار انتخاب می‌کنید، باید در زمینه شناخت ایراد و مشکلات خودرو تجربه بسیار بالایی داشته باشد. در این صورت است که عیب و نقص موجود در گیربکس خودرو به صورت اصولی و درست تشخیص داده می‌شود.

همچنین توجه داشته باشید برای اینکه بتوانید مشکلات خودرو را به خوبی رفع کنید؛ باید برای تعمیر گیربکس در لار از ابزار و تجهیزات تخصصی استفاده کنید.

همراهی و اعتماد شما به مجموعه شیراز گیربکس

2) تعویض روغن گیربکس اتوماتیک چقدر اهمیت دارد؟

تویض روغن گیربکس های اتوماتیک | اطلاعات کامل گیربکس cvt
تعویض روغن گیربکس؛ تعمیر گیربکس در لار

به طور کلی روغن گیربکس اتوماتیک برای روان عمل کردن بخش‌های متحرک خودرو از جمله گیربکس ضروری و لازم است. همان طور که در قسمت‌های ابتدایی مطلب گفتیم، گیربکس‌ها نیرویی که از موتور تولید می‌شود را به محورهای محرک انتقال می‌دهند. بنابراین چرخش و حرکت چرخ‌ها (محور محرک)، با کمک گیربکس انجام می‌شود. پس باید به این قطعه در خودرو توجه بیش‌تری داشته باشید.

یکی دیگر از نکته‌های مهم این است که روغن گیربکس را در مدت زمان‌های معین تعویض کنید. در غیر این صورت مایع انتقال خاصیت خود را از دست می‌دهد. در ادامه درباره این مورد بیش‌تر صحبت می‌کنیم.

3) بهترین زمان برای تعویض روغن گیربکس چه موقع است؟

بهترین زمان برای تعویض روغن؛ تعمیر گیربکس در لار

در گیربکس‌های اتوماتیک حرارت زیادی ایجاد می‌شود، همین افزایش دما و حرارت باعث کاهش کیفیت روغن می‌شود. از طرف دیگر فرسودگی قطعات داخل گیربکس هم بر روی روغن گیربکس و عملکرد آن تاثیر می‌گذارد.

همه این‌ موارد دست به دست هم می‌دهند تا زمان تعویض روغن گیربکس سریع‌تر برسد. پس اگر می‌خواهید از تعمیر گیربکس در لار پیشگیری کنید و عملکرد خودرویتان را بهبود ببخشید، باید تعویض روغن را به موقع انجام دهید. بنا بر نظر کارشناسان تعویض روغن گیربکس‌های اتوماتیک باید هر 100 هزار تا 150 هزار کیلومتر انجام شود. البته برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد تعویض روغن خودرو حتما دفترچه راهنما را مطالعه کنید.

4) علت گاز هرز خوردن خودروهای اتوماتیک چیست؟

علت گاز هرز خوردن در گیربکس‌های اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در لار

شاید شما هم این مشکل را تجربه کرده‌اید که با فشردن پدال گاز و قرار دادن دنده در حالت Drive، خودرو به جلو حرکت نمی‌کند. در این صورت نیرویی که باید از سمت موتور به گیربکس وارد شود، به درستی عمل نمی‌کند. به همین علت خودرو بی حرکت می‎‌ماند که به اصطلاح می‌گویند خودرو گاز هرز می‌خورد.

کثیف شدن فیلتر روغن، خراب شدن شیر برقی گیربکس اتوماتیک و صفحه‌های آزبست، سوختن باند ترمزها و کم شدن روغن گیربکس می‌توانند از علت‌های به وجود آمدن این مشکل باشند.

پیدا کردن علت گاز هرز خوردن در خودرو و حل کردن آن به صورت تخصصی را هم می‌توانید به تعمیرگاه گیربکس سروستانی بسپارید؛ چرا که با استفاده از با کیفیت‌ترین تجهیزات و تیم متخصص، مشکل شما حل خواهد شد؛ فقط کافیست برای تعمیر، با همکاران ما در ارتباط باشید و پس از دریافت اطلاعات، گیربکس خود را برای مجموعه ما ارسال کنید.

5) آیا قطعات اصلی گیربکس اتوماتیک یافت می‌شوند؟

قطعات اصلی گیربکس اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در لار

احتمالا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که برای تعمیر گیربکس در لار به کیفیت قطعات استفاده شده در خودرو بسیار اهمیت می‌دهید. یکی از دلایلی که بسیاری از افراد را از خریدن خودروهای اتوماتیک منصرف می‌کند؛ کمیاب بودن قطعات گیربکس و حتی قیمت بالای آن‌هاست.

خوشبختانه تعمیرگاه سروستانی مجهز به کامل‌ترین و اصلی‌ترین لوازم گیربکس اتوماتیک، خودروهای چینی، فرانسوی و… است. شما به راحتی می‌توانید به قطعات مختلف گیربکس اتوماتیک با قیمت مناسب دسترسی داشته باشید. اگر در مورد محصولات گیربکس اتوماتیک سوالی دارید، می‌توانید با همکاران ما در مجموعه شیراز گیربکس در تماس باشید؛ ما در کنارتان هستیم تا مشکلات خودروی شما را به صورت کامل رفع کنیم.

برای عملکرد بهتر خودروهای اتوماتیک چه کارهایی انجام دهیم؟

تعمیر گیربکس در لار و عملکرد بهتر خودرو

به طور کلی باید این حقیقت را قبول کرد که امروزه در بازار خودروها، خودروهای اتومات طرفداران بیش‌تری دارند. درست است که استفاده از گیربکس‌های اتوماتیک رانندگی را آسان‌تر کرده‌اند؛ اما به علت حساسیت زیاد این بخش از خودرو، نگهداری از آن کمی سخت است، به طوری که عدم توجه به آن خسارت‌های جبران ناپذیری را به وجود می‌آورد.

همواره همه افرادی که از خودروهای اتوماتیک استفاده می‌کنند، به دنبال راهی هستند که بتوانند با کمک آن از تعمیر گیربکس پیشگیری کرده و عملکرد خودرو را بهتر کنند. برای این منظور ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما سرویس‌های دوره‌ای خودرو را جدی بگیرید.

بنا بر تقاضای زیاد مشتریان و همچنین کاهش هزینه‌های تعمیر گیربکس در لار ، تیم تخصصی شیراز گیربکس در جهت آرامش خاطر شما عزیزان با ارائه خدماتی مانند سرویس ساعتی، خودرو بر رایگان جهت تعمیر گیربکس و سرویس دوره‌ای گیربکس اتوماتیک و… در امر تعمیرات خودرو در کنار شما خواهد بود.

کلام آخر

تا به اینجا متوجه شدیم که قطعات خودرو بر روی عملکرد یکدیگر تاثیر می‌گذارند. بنابراین حتی یک مشکل کوچک از نظر شما می‌تواند ایمنی خودرو را به هم بزند و آسیب‌های جبران ناپذیری را به وجود بیاورد.

پیشنهاد می‌کنیم برای پیدا کردن دقیق مشکلات خودرو و تعمیر گیربکس در لار ، حتما از افراد مطمئن کمک بگیرید. اما اگر تصمیم گیری برای شما سخت است و نمی‌دانید خودرویتان را به دست چه کسی بسپارید؛ ما در تعمیرگاه گیربکس سروستانی (شیراز گیربکس) در خدمت شما هستیم.

چرا که با سال‌ها سابقه در زمینه تعمیرات خودروهای اتومات، همکاران ما به صورت دقیق تمام قسمت‌های خودرو را بررسی کرده و سپس به بهترین نحو ممکن، گیربکس را تعمیر می کنند.

مجموعه شیراز گیربکس در کنار شماست تا لحظات خوشی را از رانندگی برای شما رقم بزند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

نوبت تعمیر گیربکس اتوماتیک در شیراز

⚠️ کاربران گرامی توجه نمایید؛ در مجموعه شیراز گیربکس خدمات مرتبط با "تبدیل گیربکس دنده ای به گیربکس اتوماتیک" ارائه نمی شود. به استثنا این مورد، همکاران ما آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک به شما عزیزان هستند. .

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

چه روزهایی برای مراجعه شما به تعمیرگاه مناسب تر است؟*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *