تعمیر گیربکس اتوماتیک, تعمیرگاه گیربکس سروستانی

تعمیر گیربکس در کازرون به صورت تخصصی

تعمیر گیربکس در کازرون موضوع مهمی که احتمالا ذهن افراد دارای خودرو اتوماتیک که در شهر کازرون زندگی می کنند را به خود درگیر کرده. مجموعه تعمیر گیربکس شیراز گیربکس، با تجربه چند دهه در امر تعمیرات خودرو، یک انتخاب مناسب برای تعمیر گیربکس خودرو شماست. حتما برایتان سوال است “چطور ما که در کازرون زندگی می کنیم، تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو خود را به تعمیرگاهی در شیراز بسپاریم؟”. قبل از هر چیز کافیست از اهمیت تعمیر گیربکس اتوماتیک به صورت تخصصی مطلع باشید؛ در ادامه مراحل ارسال گیربکس را مشاهده خواهید کرد.

1) دریافت گیربکس اتوماتیک خودرو شما توسط تعمیرگاه گیربکس سروستانی (ارسال گیربکس اتوماتیک از طریق باربری، تیپاکس و…)

2) تعمیر گیربکس با بالاترین کیفیت توسط افراد متخصص و با تجربه

3) ارسال آن برای مشتریان عزیز در کارزون

اگر قصد دارید تعمیر گیربکس در کارزون را یکبار به صورت اصولی و کامل انجام دهید؛ پیشنهاد می‌کنیم خودرویتان را به تیم تخصصی مجموعه شیراز گیربکس بسپارید. متخصصین این مجموعه با استفاده از تجهیزات باکیفیت و به‌روز نقص و مشکلات خودروی شما را به صورت کامل شناسایی می‌کنند.

در نهایت اگر قصد دارید تعمیر خودرویتان را به ما بسپارید تنها کافیست از طریق سه راه گفته شده گیربکس خودرو را برای ما ارسال کنید. تا به صورت کامل آن را بررسی کنیم. تعمیرگاه گیربکس سروستانی با ارائه با کیفیت ترین خدمات مرتبط با گیربکس اتوماتیک، مشکل شما را رفع می‌کند و پس از تعمیر گیربکس را به شما تحویل می دهد. در ادامه با این تعمیرگاه بیش‌تر آشنا می‌شویم و در مورد خدمات باکیفیت آن به صورت کامل صحبت می‌کنیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

افراد دارای خودرو اتوماتیک در کازرون؛ توجه!

تعمیر گیربکس در کازرون

اهالی محترم شهر کازرون، تعمیرگاه گیربکس سروستانی (شیراز گیربکس) آماده ارائه خدمات گیربکس اتوماتیک به شماست. در حقیقت در این مجموعه، تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو شما به صورت تخصصی انجام می‌گیرد. این تعمیرگاه با استفاده از مناسب‌ترین تجهیزات به بهترین نحو تعمیرات خودروی شما را انجام می‌دهد.

اگر از هر شخصی که از خودروهای اتوماتیک استفاده می‌کند، در مورد مزایای این خودروها بپرسید؛ احتمالا در مورد رانندگی راحت و آسان آن صحبت می‌‎کنند. اما با کارکرد زیاد خودرو به صورت حتم قطعات آن آسیب می‌بینند و به اصطلاح فرسوده می‌شوند.

برای پیشگیری از ایجاد این مشکل و تعمیر گیربکس در کازرون، تعمیرگاه شیراز گیربکس اقداماتی را برای انجام سرویس‌های دوره‌ای انجام داده است. و برای انجام درست و صحیح سرویس دوره‌ای از مهندسان و متخصصان دوره دیده در مجموعه خود استفاده می‌کند.

همان طور که می‌دانید گیربکس‌های اتوماتیک انواع مختلفی دارند که هر کدام شیوه تعمیر خاص خودش را دارد. به همین علت برای کاهش آسیب قطعات خودرو، تیم شیراز گیربکس با چند دهه سابقه کار در امر تعمیر خودرو در کنار شماست.

اگر شما هم به دنبال مناسب‌ترین تعمیرگاه گیربکس در کارزون هستید اما جایی را پیدا نکرده‌اید، می‌توانید برای تعمیر گیربکس خودرویتان، بر روی تعمیرگاه گیربکس سروستانی حساب کنید. برای این کار توصیه می‌شود گیربکس حودرویتان را برای تعمیرگاه ما ارسال کنید. همکاران ما صفر تا صد تعمیر را برای شما انجام می‌دهند.

در ادامه با تعمیرگاه سروستانی و خدماتی که این مجموعه ارائه می‌دهد به صورت کامل صحبت می‌کنیم؛ پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید چرا که قصد داریم اطلاعات مفید و کافی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ که بتوانید برای تعمیر گیربکس در کازرون بهترین تصمیم را بگیرید.

بخشی از مهم ترین خدماتی که در تعمیرگاه گیربکس سروستانی ارائه می شود

تعمیر گیربکس در کازرون | تعمیرگاه گیربکس سروستانی

• سرویس ساعتی   • ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک   • خودرو بر رایگان جهت تعمیر گیربکس   • رفع تقه های دنده عقب   • سرویس گیربکس اتوماتیک   • رفع ایراد چراغ S/*   • سرویس دوره ای گیربکس اتوماتیک   • سرویس شیر برقی   • سرویس توربین   • تعمیر و سرویس انواع Valve body    • رفع تقه های شروع به حرکت   • تعمیر گیربکس اتوماتیک

درباره ما؛ تعمیرگاه گیربکس سروستانی (شیراز گیربکس)

تعمیرگاه شیراز گیربکس؛ تعمیر گیربکس در کازرون

تعمیرگاه گیربکس سروستانی برای کسب اعتماد و رضایتمندی هموطنان عزیز، تلاش کرده تا همواره در مجموعه خود در ارائه خدمات، از بهترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات و افراد متخصص استفاده کند.

این تعمیرگاه با بیش از چهل و پنج سال سابقه در زمینه تعمیرات خودرو بسیار درخشید؛ در طول این سال‌ها هدف و الویت تیم تخصصی مجموعه شیراز گیربکس، این بوده که بتواند در هر شرایط بهترین خدمات را برای شما عزیزان ارائه دهد؛ تا شما هموطنان عزیز با رضایت و اعتماد کامل خودرویتان را به ما بسپارید.

تعمیرگاه گیربکس سروستانی فعالیت خود را در سال 1354 در چهار راه حافظیه شهر شیراز آغاز کرد، و پس از ده سال کارگاه خود را به خیابان ساحلی شرقی انتقال داد. البته در همان سال‌ها اولین امداد خودرو شبانه روزی را در شیراز تاسیس نموده که هم چنان مشغول به کار است.

تعمیرگاه شیراز گیربکس در سال 1380 عاملیت مجاز تخصصی تعمیرات خودرو را از گروه خودروسازی سایپا دریافت کرد؛ و پس از 10 سال کار با کیفیت برای ارتقاء رفاه و کار حال مشتریان عزیز، از سال 1390 فعالیت خود را به صورت جدی در امر تعمیرات گیربکس‌های اتوماتیک در انواع خودرو آغاز کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره توسط کارشناسان تعمیرگاه گیربکس سروستانی، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، با متخصصان مجموعۀ شیراز گیربکس در ارتباط باشید.

آدرس تعمیرگاه: شیراز، ساحلی شرقی، بالاتر از ترمینال کاراندیش، نرسیده به پل امام علی

(نبش کوچه 14 علی ابن حمزه)

محصولات گیربکس اتوماتیک

بدون شک شما هم از آن دسته از افرادی هستید که کیفیت و قیمت قطعات برای شما مهم است.  اگر برای تعمیر گیربکس در کازرون به دنبال تعمیرگاهی هستید که تمام قطعات چینی خودروها را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهد؛ باز هم پیشنهاد ما به شما تعمیرگاه گیربکس سروستانی است.

به علت درخواست زیاد مشتریان و افزایش ایمنی در رانندگی، تعمیرگاه شیراز گیربکس از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات و محصولات گیربکس اتوماتیک استفاده می‌کند. بر همین اساس تعمیرگاه گیربکس سروستانی مجهز به کامل‌ترین و اصلی‌ترین لوازم خودروهای چینی از جمله خودروهای جیلی، ام وی ام و لیفان است.

اگر دغدغه هزینه‌های زیاد برای تعویض قطعات را برای تعمیر گیربکس در کازرون دارید؛ باید این خبر خوب را به شما بدهیم که مجموعه شیراز گیربکس در راستای اعتمادسازی و رضایتمندی مشتریان عزیز تلاش کرده تا از باکیفیت‌ترین قطعات با قیمت مناسب استفاده کند.

در صورتی که درباره محصولات گیربکس اتوماتیک سوالی دارید، پیشنهاد می‌کنیم با همکاران ما در ارتباط باشید تا کامل‌ترین پاسخ‌ها را دریافت کنید.

آشنایی اجمالی با گیربکس اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در کازرون

اصلی‌ترین و مهم‌ترین قسمت در خودرو، گیربکس آن است. در حقیقت داشتن گیربکس خوب کیفیت رانندگی را بهبود می‌بخشد. همه ما می‌دانیم که رانندگی با خودروهای اتوماتیک بسیار راحت‌ و آسان‌تر از خودروهای دستی است.

این گیربکس قدرت و نیرو را از طریق چرخ دنده‌های سیاره‌ای به سایر قسمت‌های خودرو انتقال می‌دهد. در خودروهای اتومات مبدل گشتاور که هم هیدرولیکی است و هم مجهز به سیستم کنترلی است، عملکردی مشابه کلاچ دارد. گیربکس اتوماتیک اول نیرو را از موتور گرفته و سپس آن را به صورت افزایش قدرت یا افزایش سرعت به محورهای انتقال ارسال می‌کند.

نحوه انتقال قدرت در این گیربکس به این صورت است که مبدل گشتاور موتور را به سیستم انتقال قدرت متصل می‌کند و از سیال تحت فشار برای انتقال نیرو به چرخ دنده استفاده می‌شود. نوع انتقال در گیربکس اتوماتیک AT به صورت هیدرولیکی است.

در گیربکس‌های اتوماتیک سنسورهایی وجود دارد که اطلاعات مهم مانند مشکلات گیربکس و تعویض سریع‌تر دنده را به کامپیوتر (ECU) ارسال می‌کنند.

در کنار مزیت‌های گیربکس اتوماتیک باید به حساسیت زیاد آن‌ها هم اشاره کنیم. ساختار پیچیده این گیربکس باعث شده تا آسیب پذیرتر باشد. بنابراین برای جلوگیری از فرسودگی قطعات گیربکس و افزایش عمر آن باید سرویس‌های دوره‌ای را جدی بگیرید و به علائم و مشکلات گیربکس توجه کنید.

پس تا به اینجا متوجه شدیم که اولین قدم برای تعمیر گیربکس در کازرون، آشنایی با انواع گیربکس‌های اتوماتیک و نحوۀپه عملکرد آن‌هاست. اگر در مورد گیربکس خودرویتان سوالی دارید، همکاران ما در تیم گیربکس سروستانی آماده پاسخگویی کامل به شما هستند تا تمام ابهامات شما را برطرف کنند. مجموعه شیراز گیربکس با داشتن کادر مجرب و متخصص آماده خدمت رسانی به شماست. بنابراین رانندگی راحت و لذت بخش پس از تعمیر را با ما تجربه می‌کنید.

برای اطلاعات بیش‌تر در مورد انواع گیربکس‌ها، پیشنهاد می‌کنیم مطلب گیربکس اتوماتیک را مطالعه کنید.

مشکلات گیربکس اتوماتیک

مشکلات گیربکس اتوماتیک؛ تعمیر گیربکس در کازرون

گیربکس خودرو از یک سیستم مکانیکی و رایانه‌ای بسیار پیچیده تشکیل شده است. به همین دلیل اگر گیربکس به خوبی عمل نمی‌کند یا مشکلاتی را در آن می‌بینید؛ حتما هر چه سریع‌تر به نزدیک‌ترین تعمیرگاه گیربکس در کازرون مراجعه کنید.

برای اطمینان از عملکرد طولانی و مناسب گیربکس اتوماتیک، باید به علائم و مشکلات آن توجه کنید. بسیاری از افراد به این موضوع توجهی ندارند و آن را نادیده می‌گیرند. اما اگر هر راهی را امتحان کرده‌اید و نتیجه دلخواه‌تان را نگرفته‌اید؛ پیشنهاد می‌کنیم حل شدن این مشکل را به اعضای تیم و تعمیرگاه شیراز گیربکس بسپارید تا به صورت اصولی آن را برای شما انجام دهند.

در ادامه در مورد رایج‌ترین مشکلات گیربکس‌های اتوماتیک صحبت می‌کنیم و نحوه تعمیر گیربکس در کازرون را به صورت مختصر توضیح می‌دهیم.

1) درگیر نشدن گیربکس اتومبیل

وقتی خودروی خود را در حالت حرکت یا دنده عقب قرار می‌دهید، خودروی شما ممکن است با تاخیر به درخواست شما عمل می‌کند. وجود ایراد در روغن گیربکس می‌تواند باعث بروز این مشکل شود. به این صورت که خاصیت محافظتی روغن از بین رفته و غلیظ شده است. که در این حالت با تعویض روغن مشکل شما حل می‌شود.

از طرف دیگر وجود مشکل در کامپیوتر گیربکس یکی دیگر از دلایلی که باعث درگیر نشدن این قطعه می‌شود. اما تعمیر این مورد کار هر کسی نیست و به مهارت خاصی نیاز دارد. برای بررسی این مشکل خودرویتان را به دست افراد دوره دیده بسپارید تا به بهترین شکل آن را تعمیر کنند.

2) احساس لرزش در جعبه دنده

گیربکس اتوماتیک خودرو باید هنگام تغییر از یک دنده به دنده دیگر، عملکردی روان داشته باشد. در هنگام تعویض دنده اتومبیل نباید لرزش یا لغزش را احساس کنید. با به وجود آمدن این مشکلات بسیاری از افراد آن‌ها را جدی نمی‌گیرند و به آن توجهی نمی‌کنند. اما در همان ابتدای کار بهتر است تلاش کنید تا در اسرع وقت تعمیر گیربکس در کازرون را انجام دهید تا عملکرد گیربکس را بهبود ببخشید.

برای حل این مشکل همان اول کار باید سطح روغن را بررسی کنید. گاهی اوقات به علت نشت روغن و کاهش آن، قطعات گیربکس به خوبی عمل نمی‌کنند. بنابراین حتما خودرو را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه گیربکس در کازرون ببرید تا تعویض روغن را برای شما انجام دهند.

راه‌های پیشگیری از تعمیر گیربکس در کازرون

پیشگیری از تعمیر گیربکس در کازرون

1) از روغن گیربکس مناسب استفاده کنید

اولین و مهم‌ترین راه برای پیشگیری از تعمیر گیربکس در کازرون استفاده از روغن مناسب خودرو است. برای شناخت بهتر روغن گیربکس می‌توانید دفترچه راهنما را مطالعه کنید.

گیربکس اتوماتیک خودرو جهت عملکرد درست سیستم، نیاز به روغن هیدرولیک دارد. این روغن باید نقش روان‌ کننده برای بخش‌های متحرک خودرو را داشته باشد؛ از طرف دیگر باید به عنوان خنک کننده برای دنده‌ها هم عمل ‌کند و مانع از داغ شدن آن‌ها ‌شود. بنابراین بسیار مهم است که بر اساس شرایط و کیفیت روغن، در فواصل مشخص آن را تعویض کنید.

توجه داشته باشید استفاده از روغن نامناسب ممکن است باعث ایجاد اختلال در تعویض دنده شود و به گیربکس اتوماتیک شما آسیب برساند. اگر با روغن‌های گیربکس اتوماتیک آشنایی ندارید پیشنهاد می‌کنیم مطلب “روغن گیربکس اتوماتیک” را مطالعه کنید و یا با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید.

2) سیستم خنک کننده موتور خود را سرویس کنید

گرم شدن بیش از حد خودرو، یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که اکثر افراد برای تعمیر گیربکس در کازرون به آن اقدام می‌کنند. سیستم خنک کننده در وسیله نقلیه به کاهش گرم شدن بیش از حد خودرو جلوگیری می‌کند.

این سیستم بعد از مدتی نیاز به سرویس شدن و شست و شو دارد تا بتواند مانع از زنگ زدگی و رسوب گرفتگی در قطعات شود.

3) گیربکس خودروی خود را هر ساله بررسی کنید

کمک گرفتن از یک متخصص و تعمیرکار خبره برای بررسی خودرو و تعمیر گیربکس در کازرون می‌تواند در کاهش هزینه تعمیر به شما کمک کند. البته بررسی دوره‌ای خودرو برای مراقبت و کاهش آسیب دیدگی خودرو بسیار کارساز است. به همین علت شما می‌توانید برای بررسی خودرو به تعمیرگاه گیربکس سروستانی اعتماد کنید تا صفر تا صد بررسی را برای شما انجام دهند.

کلام آخر:

بسیاری از مشکلات گیربکس اتوماتیک در ابتدا با علائم خیلی کوچک شروع می‌شوند. نادیده گرفتن این مشکلات و هشدارها با گذر زمان برای شما بسیار پر دردسر خواهد بود؛ زیرا در این صورت شما مجبور خواهید شد برای تعمیر گیربکس در کازرون هزینه‌های گزافی را پرداخت کنید. همان طور که قبلا هم گفته‌ایم مجموعه ما با همکاری افراد متخصص و با تجربه، نعمیر خودرو را به صورت اصولی برای شما عزیزان انجام می‌دهند.

اگر داشتن ایمنی و آرامش در رانندگی برای شما مهم است و از طرفی خودروی شما عملکرد خوبی ندارد؛ توصیه می‌کنیم با همکاران ما در مجموعه تخصصی شیراز گیربکس در ارتباط باشید و مشکلاتتان را رفع کنید.

همراهی و اعتماد شما به مجموعه شیراز گیربکس

نوبت تعمیر گیربکس اتوماتیک در شیراز

⚠️ کاربران گرامی توجه نمایید؛ در مجموعه شیراز گیربکس خدمات مرتبط با "تبدیل گیربکس دنده ای به گیربکس اتوماتیک" ارائه نمی شود. به استثنا این مورد، همکاران ما آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک به شما عزیزان هستند. .

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

چه روزهایی برای مراجعه شما به تعمیرگاه مناسب تر است؟*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *